וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי: "הייתה אנרגיה באולם, זה היה ערב מחשמל"

כוכב גולדן סטייט מסכם לילה קסום של 54 נקודות בניו יורק, מארק ג'קסון: "מההצגות הגדולות שהיו בגארדן, זה היה יפהפה"

סטפן קרי רשם הלילה (חמישי) הופעה היסטורית, כשקבע שיא קריירה עם הצגה של 54 נקודות במדי גולדן סטייט. הווריורס אומנם הפסידו לניקס, אבל חובבי ה-NBA עדיין נשארו תחת הרושם של תצוגת הקליעות המרשימה של קרי, שהפגיז 11 מ-13 מהשלוש, ושמע את הקהל במדיסון סקוור גארדן מגיב בתדהמה.

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריורס. Bruce Bennett, GettyImages
"מההצגות הגדולות ביותר בבניין הזה". קרי/GettyImages, Bruce Bennett

הווריורס התקשו מתחת לסלים, בלי דייויד לי המורחק ואנדרו בוגוט הפצוע, וטייסון צ'נדלר חגג עם 28 ריבאונדים, אבל מאמן גולדן סטייט מארק ג'קסון דיבר בסיום בעיקר על ערב הקליעה של קרי. "ראיתי כמה מההצגות הגדולות ביותר בבניין הזה, וזו ללא ספק אחת מהן", אמר ג'קסון, כוכב הניקס בעבר, "תצוגת הקליעה הזאת הייתה פשוט יפהפייה. מבחינת הקהל שצפה בו, זה הלם. מבחינתנו, זה סטף קרי. הוא טוב כמו גדולי הקלעים שהיו בליגה הזו".

קרי, שהיה חסר שלשה אחת כדי להשוות את שיא הליגה (12, אותו מחזיקים קובי בריאנט ודוני מארשל), הודה: "הייתה הרבה אנרגיה באולם. אחרי שקלעתי כמה זריקות, שמעתי את האוהדים מתחילים להגיב. זה היה מחשמל, הרגשתי את האדרנלין זורם לי בגוף".

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריורס. רויטרס
"הבנתי שעומד להיות פה ערב מיוחד". קרי/רויטרס

"כשהתחלתי לראות את כל השלושת צוללות פנימה, הבנתי שעומד להיות פה ערב מיוחד", המשיך קרי, שקלע 23 נקודות ברבע השני, "החברים שלי התחילו לתת לי יחס מיוחד, הם התייחסו אליי כמו אל פיצ'ר שעומד לזרוק 'נו-היטר', לא נגעו לי ביד הימנית, וכל מיני דברים מצחיקים כאלה".

זו כמות הנקודות השלישית בטיבה ששחקן חוץ קולע בגארדן, מאז שקם בפברואר 1968. קדמו לקרי רק קובי בריאנט (61 נקודות בפברואר 2009) ומייקל ג'ורדן (55 נקודות במשחק המפורסם אחרי חזרתו, במרץ 1995). אחרי קרי במקום הרביעי ניצב לברון, עם 52 נקודות בפברואר 2009. כמו כן, עם 11 מ-13 מהשלוש (84.6 אחוז), זו השורה הסטטיסטית הרביעית בטיבה בתולדות ה-NBA (מינימום 10 זריקות).

  • עוד באותו נושא:
  • סטפן קרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully