וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טוטו תמוז נקנס ב-12 אלף שקל

החלוץ עמד לוועדת משמעת וללא קשר, בספק לשבת בגלל פציעה. פאביצ'ביץ' במקום אנטבי. דוד: "לא מתעלם מהביקורות"

צילום ועריכה: דרור פיקלני
שחקן הפועל תל אביב, טוטו תמוז. ברני ארדוב
קנס גבוה. תמוז/ברני ארדוב

חלוץ הפועל תל אביב טוטו תמוז התייצב היום (חמישי) בפני ועדת משמעת פנימית ונקנס ב-12 אלף שקל. כזכור, החלוץ הושעה עוד לפני פיטורי יוסי אבוקסיס בשל שורה של תקריות ולאחר עימות באימון בינו לבין אלמוג כהן. המאמן החדש פרדי דוד החזיר את תמוז לאימונים ואף נתן לו לפתוח בשני המשחקים האחרונים, אך בהנהלה לא ויתרו על ועדת המשמעת וקנסו את השחקן. תמוז אמר לאחר מכן: "הדברים מאחוריי ואני כולי מרוכז בהצלחת הקבוצה".

ללא קשר למקרה, החלוץ נמצא בספק גדול למשחק הליגה מול מ.ס אשדוד (שבת, 19:30) לאחר שנפצע שוב בברכו במשחק הגביע בכפר סבא. היום או מחר תתברר חומרת פציעתו, אבל כרגע הוא לא אמור לפתוח. כמו כן קיים ספק גדול לגבי הכללתו בסגל וככל הנראה עומר דמארי יפתח לבדו בחוד.

הפועל תל אביב תמשיך לנסות ולהגן על המקום השלישי בטבלה בתקווה להמשיך במומנטום החיובי משני המשחקים האחרונים. כזכור, האדומים העפילו לרבע גמר הגביע אחרי הניצחון על הפועל כפר סבא ועוד לפני כן הם ניצחו את הפועל באר שבע. דוד יערוך שינויים בהרכב, כאשר לעומת תמוז, סאבו פאביצ'ביץ' שהחלים לגמרי אמור לחזור להרכב במקומו של יגאל אנטבי. כמוהו, גם דויד רוצ'לה החלים, אבל נראה כרגע שיפתח על הספסל ומור שושן ימשיך בהרכב. בכל מקרה, דוד גם השבוע לא מתכוון לתרגל הרכב לקראת המשחק בשבת, אך לאור היכולת הלא טובה של ניר נחום וטיאגו קוסטה, בצוות המקצועי מתלבטים אם לפתוח עם השניים.

פרדי דוד מאמן הפועל תל אביב, אסי דומב עוזר המאמן. דרור פיקלני
"לא מרוצים משום הדחה". פרדי דוד, במרכז/דרור פיקלני

באימון הבוקר (חמישי) התייחס מאמן הקבוצה פרדי דוד להתאקלמות שלו במועדון, ואמר: "אני חושב ששני המשחקים האחרונים נותנים לנו ביטחון מחודש. תוך כדי תנועה אנחנו נשפר את הכדורגל. יש פה שחקנים טובים מאוד שיידעו לשחק כדורגל הרבה יותר טוב, ועם הניצחונות זה יגיע גם כן".

על הביקורות על הקבוצה והיכולת שלה אמר המאמן: "אני לוקח את הביקורות באהבה ובחיוב מאוד. אני מבין וקשוב, אני לא מתעלם מהדברים. אני אעבוד ימים ולילות כדי שהקבוצה תיראה הרבה יותר טוב מעבר לניצחונות. כל השחקנים שישנם בסגל הם טובים. מי שפצוע, נעשה מאמצים כדי שיבריא. מי שמשחק, משחק במחויבות גדולה מבחינתי, וזה מה שחשוב".

אימון הפועל תל אביב. דרור פיקלני
ימשיכו במומנטום? שחקני הפועל תל אביב באימון הבוקר/דרור פיקלני

על היריבה בשבת אמר דוד: "אני תמיד רוצה להתייחס לקבוצה שלנו. יש דברים שאנחנו צריכים לשפר ולחזק. לכל מאמן ומועדון יש את הצרות שלהם, ואנחנו מתמקדים בדברים הטובים של הפועל תל אביב". על ההדחה של מכבי תל אביב, אמר דוד: "אנחנו מרוצים שעלינו שלב ואנחנו לא מרוצים משום הדחה של קבוצה כזו או אחרת. אמרתי למורדי מה הוא צריך להביא, ואני מקווה שהוא יביא".

אימון הפועל תל אביב. דרור פיקלני
ממשיכים להיאבק על שמירת המקום השלישי. שחקני הפועל תל אביב/דרור פיקלני

היום נפגשו נציגי קבוצות ועמותות האוהדים בישראל עם ח"כ יואל רזבוזוב, שהוגדרה חיובית מאוד והוסכם בה על המשך פעילות משותפת. בפגישה הוצגה הפעילות של עמותות וקבוצות האוהדים הפועלות בישראל. בין הנושאים שעלו והוסכם על חשיבותם הייתה השקיפות הניהולית והתקציבית בספורט, שילוב האוהדים בהתנהלות המועדונים כדוגמת זה המתרחש בבית"ר ירושלים, הפועל תל אביב ומועדונים נוספים, והצעת חוק ברוח זו שקידם ארגון 'היציע' בכנסת הקודמת.

עדכון ראשון: 12:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully