וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק של השנה? יואב ספר חזר להתאמן בהפועל חולון

28.2.2013 / 19:56

קפטן נבחרת ישראל לשעבר שב לפעילות תשע שנים אחרי הפרישה. עומאר ווטאד סיכם עקרונית והצטרף גם הוא לאימונים

האם אנחנו בדרך לאחד הקאמבקים ההזויים בתולדות הכדורסל הישראלי? תשע שנים אחרי שפרש, יחל קפטן נבחרת ישראל יואב ספר להתאמן בהפועל חולון, שסובלת ממצוקה קשה של שחקנים. במידה וספר ירשים את הצוות המקצועי, הוא יוחתם עד לסיום העונה. בקיץ שעבר נבחן הפורוורד במחנה האימונים של מכבי חיפה במיאמי, בקבוצה רצו לצרפו, אך הוא העדיף להמשיך בעיסוקיו.

הכדורסלן יואב ספר במהלך אימון של הפועל חולון. אתר הפועל חולון, ספק 500
מי היה מאמין שהוא שוב איתנו? יואב ספר באימונים/ספק 500, אתר הפועל חולון

ספר (37, 2.06) הוא בוגר מחלקת הנוער של הפועל חולון, שעלה לבוגרים בעונת 1993/4, שיחק עם הקבוצה בגמר גביע המדינה ואף זכה בתואר תגלית העונה. אחרי חמש שנים במדים הסגולים עבר למכבי רעננה, שיחק בקבוצה עונה אחת, ועבר להפועל גליל עליון בה היה קפטן הקבוצה. בעונה השנייה בגליל, רשם 16.1 נקודות בממוצע למשחק, והוביל את הקבוצה לגמר הפלייאוף.

בעונת 2001/2 עבר למכבי תל אביב, שיחק במדי הקבוצה עד לסוף הקריירה שלו בעונת 2003/4 וזכה בעונתו האחרונה ביורוליג. לאחר שהצטרף למכבי סבל מפציעות קשות שלבסוף הכריעו בו את ההחלטה לפרוש. ספר שיחק בשתי אליפויות אירופה במדי נבחרת ישראל, כשבשנת 2003, כשהנבחרת מעפילה לרבע הגמר, שימש כקפטן. לאחר פרישתו מכדורסל השלים תואר במנהל עסקים באוניברסיטת פנסילבניה, ולאחר מכן החל לעבוד בחטיבת המיזוגים והרכישות בסניף של חברת הנדל"ן גזית גלוב במיאמי.

בינתיים הודיעה חולון על סיכום עקרוני עם הפורוורד האמריקאי-ישראלי, עומאר ווטאד (25, 1.95) בוגר מכללת טנסי צ'אטונגה מהעונה האחרונה, שיחליף את שון דניאל בסגל. ווטאד החל את לימודיו באוניברסיטת ג'ורג'טאון, אך אחרי שנתיים עזב למכללה קטנה יותר על מנת לקבל דקות משחק ורשם 12.1 נקודות ו-3.8 ריבאונדים בממוצע בעונה שעברה. בינואר העונה הצטרף לרוסטאבי מהליגה בגאורגיה ורשם 8 נקודות, 1.5 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים ב-4 משחקים בקבוצה.

(עדכון ראשון: 10:14)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחליף את שון דניאל בסגל. עומאר ווטאד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully