וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: בלאט קיבל הצעה לאמן את נבחרת סין, וסירב

28.2.2013 / 9:25

מאמן מכבי ת"א סירב להדריך את הנבחרת לקראת אליפות העולם. לוגן לקראת קאחה: "צריכים להמשיך לשחק 40 דקות"

קובי אליהו

מכבי תל אביב תעלה הערב (חמישי, 21:30, ישיר בוואלה! ובאפליקציות האייפון והאייפד) לעוד משחק קריטי בטופ 16 מול קאחה לבוראל ותעשה זאת באחד מהאולמות הכי עוינים לישראל. בקבוצה מגדירים את ההתמודדות כ"משחק שבו חייבים לנצח כדי להשאיר סיכוי לעלות להצלבה". ניצחון של הצהובים בהפרש של שתי נקודות יאפשר להם לעבור את הספרדים בטבלת הבית, אולם הפסד יסיים כמעט סופית את הסיכויים להמשיך להצלבה.

מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט. ברני ארדוב
השיב בשלילה. בלאט/ברני ארדוב

כחלק מהמפתחות מול קאחה לבוראל, ביקש המאמן דיוויד בלאט משחקניו לשים דגש על סוגיית ריבאונד ההתקפה של הספרדים, כמו גם לשלשות שלהם. יוגב אוחיון, שנפצע קלות באימון שלשום, צפוי לשחק. דייויד לוגן, ששיחק לפני שנתיים במדי קאחה לבוראל, אמר לוואלה! ספורט לקראת המפגש: "קאחה לבוראל הציגה כמה ניצחונות טובים, גם מולנו בנוקיה. היא קבוצה טובה, אך צריך לצאת מולם ולנסות להשיג את הניצחון. בכדי לעשות זאת עלינו להוציא לפועל את תכנית המשחק שלנו. אנחנו צריכים את הניצחון הזה. הם נאבקו קצת לאחרונה, אך אנחנו צריכים להיות מוכנים היטב בכדי להשיג את הניצחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דייויד לוגן, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
משחק מסקרן עבורו מול האקסית. לוגן/ברני ארדוב

על תחושותיו של לוגן לשוב למקום בו שיחק, הוא הוסיף: "שיחקתי שם לפני שנתיים, הם היו טובים אלי כשהייתי שם, ויהיה טוב לראות אותם שוב, אך מקצועית אני אתרכז במשחק ובהשגת הניצחון". האמריקאי התייחס למצב הקבוצה ביורוליג, ואמר: "היו לנו כמה הפסדים קשים בבית, אבל מול סיינה שיחקנו לכל אורך המשחק והיינו חדים. העובדה ששיחקנו קבוצתי וביחד לאורך כל המשחק הייתה המפתח. ההגנה שלנו גרמה לנו לרוץ בהתקפה ולעשות סלים קלים מול סיינה. ידענו שנצטרך לשחק טוב במשך 40 דקות בכדי להשאיר סיכוי באירופה, וזה מה שעשינו ואנחנו צריכים להמשיך לעשות".

בתוך כך, בלאט קיבל לאחרונה הצעה מאיגוד הכדורסל הסיני להדריך את נבחרת סין, אבל סירב, כך מדווחים כלי תקשורת באסיה. הנבחרת שמחפשת מאמן לקראת אליפות העולם שתיערך ב-2014 בספרד פנתה לפני מספר חודשים גם לנוון ספאחיה, אבל המאמן הקרואטי גם הוא השיב בשלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully