וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

21:30, ישיר בוואלה!: קאחה לבוראל - מכבי תל אביב

28.2.2013 / 0:31

מכבי תל אביב מתכוננת לקאחה (21:30, ישיר בוואלה! ובאפליקציות האייפון והאייפד של וואלה!), אוחיון יהיה כשיר. לנדסברג: "זה לא נגמר"

קובי אליהו

מכבי תל אביב קיימה אתמול (רביעי) את האימון המסכם לקראת המשחק מול קאחה לבוראל הערב (21:30, ישיר בוואלה! ובאפליקציות האייפון והאייפד של וואלה!). בעיר הבאסקית איימו בהפגנות אנטי ישראליות, אך הצהובים לא נתקלו עד כה בהתנהגות עוינת מצד המקומיים. יו"ר הקבוצה שמעון מזרחי, הנמצא עם הקבוצה בויטוריה, סיפר אתמול לוואלה! ספורט: "עד עכשיו לא התקיימו הפגנות, הכל שקט. יש משטרה המטפלת בנושאים האלו. אנו מתרכזים בכדורסל".

לגבי מצבו של יוגב אוחיון, שנפצע קלות בקרסול באימון אתמול, הוסיף מזרחי: "יוגב התאמן הערב עם הקבוצה וישחק מחר". בקבוצה מודעים לחשיבות המשחק, בו ניצחון הוא בגדר חובה על מנת להשאיר סיכוי להמשך העונה האירופית.

יוגב אוחיון, שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
אמור להיות כשיר. אוחיון/מגד גוזני

גם סילבן לנדסברג נשמע דרוך: "קאחה לבוראל היא קבוצה טובה מאוד, כבר התמודדנו מולה העונה", אמר לנדסברג לוואלה! ספורט. "היא ניצחה אותנו בנוקיה, ועכשיו אנו צריכים לעשות הכל ולהילחם בכדי להשיג את הניצחון החוץ מולם. נצטרך להילחם כפי שנלחמנו מול סיינה. אנחנו עדיין מאמינים בעצמנו, ויודעים שיש לנו הזדמנות להעפיל להצלבה. פשוט נגיע למשחק הזה כמו שהגענו מול סיינה וניתן הכל על המגרש. שום דבר לא נגמר ואנו חייבים להיות מרוכזים מולם בשביל להמשיך הלאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הוא כבר דרוך. לנדסברג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully