וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו לשחקני חיפה: "ביום שני הדרבי יהיה קשה יותר"

28.2.2013 / 13:50

אחרי הניצחון בגביע, המאמן יודע שבליגה מצפה אתגר גדול יותר. מכבי חיפה תאפשר ליניב קטן להחליט האם להאריך החוזה

one

מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו החמיא הבוקר (חמישי) לשחקני הקבוצה, בעקבות הניצחון אמש על הפועל חיפה בדרבי במסגרת שמינית גמר הגביע. "עברנו משחק לא פשוט אתמול", אמר בנאדו לשחקנים לפני האימון, "הפועל חיפה הקשו עלינו ולא עשו לנו חיים פשוטים. מדובר בקבוצה טובה וביום שני מצפה לנו משחק הרבה יותר קשה. מגיע לכם מחמאות על הניצחון ועל כך שעברנו שלב. מעבר לכך, שוב הבנתם שריכוז והקפדה על הפרטים הקטנים הם דבר החשוב ביותר".

דנילו ניקוליץ' שחקן הפועל חיפה לפני אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
זו רק ההתחלה. הדרבי/קובי אליהו

עוד בקבוצה: מכבי חיפה תאפשר לקפטן יניב קטן להחליט האם להאריך את חוזהו בעונה נוספת, מעבר להסכם הנוכחי. הסיבה לכך היא העובדה שקטן מסיים חוזהו בתום העונה הבאה, קיץ 2014. על פי ההחלטה של ראשי המועדון, קטן אמור לקבל החלטה בחודשים הקרובים לגבי עתידו ובכל מקרה מתכוון לפרוש במדי הקבוצה. הקפטן שבר השבוע שיא נוסף כשעלה למקום השני ברשימת הכובשים של המועדון בכל הזמנים. כעת הוא רחוק 12 שערים מהשיא של זאהי ארמלי וממוצע השערים של קטן בשלוש העונות החולפות מצביע על כך שהוא יוכל לשבור את השיא רק אם ימשיך עונה נוספת מעבר לחוזהו הנוכחי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן מכבי חיפה יניב קטן מול שחקן הפועל חיפה עאהד עזאם. קובי אליהו
ממוצע השערים של קטן בשלוש העונות החולפות מצביע על כך שהוא יוכל לשבור את השיא רק אם ימשיך עונה נוספת מעבר לחוזהו הנוכחי. יניב קטן, אתמול/קובי אליהו

שחקן נוסף שצפוי להאריך את חוזהו באופן רשמי בקיץ הוא גוסטבו בוקולי, שזכה אתמול (רביעי) למחמאות גדולות לאחר ההעפלה לרבע גמר גביע המדינה בעקבות יכולתו בניצחון על הפועל חיפה 1:2. הצלע השלישית בפאזל השחקנים הוותיקים, ניר דוידוביץ', לא מסוגל לחזור בשלב הזה למגרשים וכפי שכבר הבהיר לקברניטי המועדון, כנראה שלא יחזור העונה. גם אם דוידוביץ' ירגיש שהוא מסוגל לעמוד בשער, בנאדו לא יוותר בקלות על בויאן שראנוב, ששומר על יציבות בין הקורות.

סאגה בעייתית לא פחות קשורה למעמדו של תמיר כהן. הקשר לא חזר לסגל בליגה מאז הפציעה, ובימים הקרובים אמור אביחי ידין לשוב למגרשים, מה שיקשה עוד יותר על האפשרות שיחזור לסגל, במיוחד כשבנאדו שם למטרה לטפח עוד העונה את ג'אבר עטאא. אם חיפה לא תרצה להמשיך את ההתקשרות עם השחקן, היא תצטרך לשלם את חוזהו – 300 אלף יורו בעונה.

שוער מכבי חיפה, בויאן שראנוב. טל לוי
בנאדו לא יוותר עליו בקלות. שראנוב/טל לוי

שחקני הקבוצה חגגו אתמול באיפוק את הניצחון על הפועל חיפה. היום תחל הקבוצה בהכנות לקראת הדרבי ביום שני. השחקנים יערכו אימון שחרור והחל מהאימון הבא יגבירו את הקצב לקראת המשחק. בנאדו עדיין לא החליט לערוך רוטציה, אבל ברור שהיכולת של מספר שחקנים, בהם אלון תורג'מן, רק תקשה את ההחלטה.

בחיפה היו מרוצים גם מהתיאום ההולך ומשתפר בין דקל קינן לאנדריי פיליאבסקי. לאחרונה השניים פיתחו מנהג משותף, והוא עריכת אימון קליעות לפני תחילת האימון. בחיפה הדגישו גם הבוקר את העובדה שקינן הכחיש שביצע תנועה מגונה לעבר הקהל של הפועל חיפה. קינן: "בתום המשחק שמחתי וקפצתי, ממש לא ביצעתי תנועה מגונה, אין זו דרכי. ממש לא. אם מישהו פירש זאת אחרת אני מתנצל".

בחיפה הוסיפו: "קינן יכול לשמש דוגמא להתנהלות נכונה של ספורטאי. הוא משמש דוגמא לשחקנים הצעירים במועדון ובהתאם לכך אין כל סיבה שינהג בצורה שאינה מכבדת את המועדון". אגב, קינן ספג אתמול את הצהוב החמישי שלו העונה. הוא יוכל לשחק בדרבי, אך ייעדר בעוד שבועיים מול נתניה כשאוראל דגני אמור להחליפו. בסיום הדרבי אתמול המתינו אוהדים רבים מחוץ לחדר ההלבשה ושוחחו עם מספר שחקנים, בהם דינו אנדלובו, בוקולי ושראנוב. בחיפה מצפים ממספר שחקני מפתח להגדיל את כמות הכיבושים והבישולים עוד העונה במטרה לעזור לקבוצה להמשיך ולהיאבק על האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully