וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפריסין: שער בכורה לאוחיון, גם יצחקי וביטון כבשו

שני הישראלים כיכבו ב-1:5 של אנורתוזיס על איי נאפה. חלוץ אפואל ניקוסיה חגג ב-0:1 על אתניקוס. 2:2 לבן שמעון

הנציגים הישראלים בליגה הקפריסאית כיכבו הערב (רביעי) במחזור ה-22. אנורתוזיס של רוני לוי הרשימה עם 1:5 על איי נאפה הלפני אחרונה, כשברק יצחקי כבש בנגיחה בדקה ה-47 את שערו התשיעי העונה והוחלף בדקה ה-72, בעוד שמשה אוחיון עלה כמחליף בדקה ה-78 וכעבור שתי דקות כבש את שער הבכורה שלו בקפריסין. ג'וליאנו ספאדסיו הברזילאי הוסיף צמד (47 ו-63), קאלבו חתם (90).

אנורתוזיס שמרה על פער של שלוש נקודות בפסגת הטבלה מאפואל ניקוסיה, שגברה בקושי 0:1 על אתניקוס מהתחתית. דודו ביטון, שכבש בשני משחקיו הראשונים בקבוצתו החדשה כמחליף, עלה לראשונה בהרכב וניפק שער נוסף כשמצא את הרשת בדקה ה-49, ולאחר מכן הוחלף בדקה ה-74.

שחקן לגיה ורשה משה אוחיון. Ivan Sekretarev, AP
שער ראשון באי. אוחיון/AP, Ivan Sekretarev

במשחק המוקדם התרחקה א.א.ק לרנקה התרחקה מהצמרת עם תיקו 2:2 בחוץ מול א.א.ל לימסול. הקבוצה של רן בן שמעון נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים, כשגיא חיימוב פתח בשער, רשם 90 דקות וספג שני שערים אבל ירד מחייך כמו מאמנו בזכות שער השוויון הדרמטי. דוסה ג'וניור העלה את המקומיים ליתרון כבר בדקה השישית, נאסיר מעשי איזן בדקה ה-13, אבל רבע שעה לסיום אורלנדו סה החזיר את היתרון ללרנקה, לפני שז'ואן תומאס החזיר את הצבע לפנים של רן בן שמעון עם שוויון בדקה ה-94.

* בירם כיאל פתח בהרכב סלטיק ושיחק 59 דקות בהפסד 2:1 למאת'רוול, השנייה בטבלה שצימקה את הפער מהירוקים ל-19 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully