וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית עכו: "בלעדינו, עכו לא הייתה גם בלאומית"

27.2.2013 / 19:05

שמעון לנקרי הוציא גילוי דעת לאוהדי הקבוצה, וכתב: "במקום להוקיר תודה על התמיכה הכספית, אנו זוכים לכפיות טובה"

נראה שהמאבקים הפנימיים בין הפועל עכו לעיריית עכו רחוקים מלהסתיים. לאחר שפגש אתמול (שלישי) את אוהדי הקבוצה, ראש עיריית עכו שמעון לנקרי הוציא היום גילוי דעת שבו חזר על מרבית הדברים שהבטיח בפגישה עם האוהדים, אבל הבהיר כי אין העירייה אחראית למצבה של הקבוצה נכון להיום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טענות קשות. לנקרי ואנשי הפועל עכו בימים יפים יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בעשר השנים האחרונות תמכה עיריית עכו בקבוצת הכדורגל הפועל עכו בהיקפים כספיים חסרי תקדים, אשר אין לכך אח ורע באף עיר בהיקף התמיכות בעמותות ספורט ואגודות שאינן עירוניות", כתב לנקרי. "לצערי הרב, במקום להוקיר לעירייה תודה על תמיכה כספית ישירה ועקיפה בקבוצה, זוכים אנו לכפיות טובה. זוהי בוודאי אינה רוח ספורטיבית, אך למרות זאת עיריית עכו תמשיך ותתמוך בקבוצת הפועל עכו ובלבד שנושא ניגוד העניינים ייפתר בצורה ממשית".

לנקרי שוב הדגיש במכתבו כי בכוונת העירייה למנות אדם מקצועי מטעמה שיכהן בתפקיד יושב ראש ועדת הביקורת כדי לפקח על הכספים הרבים שמועברים על ידי העירייה. לסיום לנקרי הדגיש: "קבוצת הפועל עכו ללא תמיכתה של העירייה בעשור האחרון, עם כל הכבוד למנהליה, לא הייתה מגיעה לליגת העל, וכנראה שגם לא לליגה הלאומית, כך שכל מי שמנסה להטיל דופי בהנהלת העירייה ו/או מנסה לייחס לעירייה ולעומד בראשה קשר למצבה של הקבוצה טועה ומטעה וסיבותיו עימו". לנקרי, שנחשב לאוהד הקבוצה, הבטיח להמשיך ללוות את הקבוצה גם בעתיד.

יובל שבתאי, משה מישאלוב, נבוישה מרינקוביץ' שחקני הפועל עכו. טל לוי
חוזר להרכב. מישאלוב, במרכז/טל לוי

בפן המקצועי, בהפועל עכו מתכוננים למשחק החשוב והפיקנטי בשבת באיצטדיון רמת גן נגד הפועל רמת גן. מי שיחזור בוודאות להרכב הוא משה מישאלוב, שסיים לרצות עונש הרחקה.

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully