וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: ראש העירייה נפגש עם האוהדים

26.2.2013 / 20:40

לנקרי הבטיח לתקצב את המועדון לאחר הסדרת ניגוד העניינים של וייצמן: "עדיין לא קיבלנו פניה על שינוי סטטוס ההנהלה"

חוסר הוודאות לגבי עתידה של הפועל עכו נמשך, אבל היום (שלישי) התקיימה פגישה בין ראש העירייה שמעון לנקרי לנציגי האוהדים. לנקרי, שנפגש עם האוהדים בלשכתו, הציג בפניהם את עמדת העירייה בכל הקשור למצב המועדון. במהלך הפגישה ציין לנקרי שהעירייה תמשיך לתמוך בקבוצה כאשר נושא ניגוד העניינים ייפתר בצורה ממשית. כידוע, בעירייה התנו את המשך התמיכה בקבוצה בהתפטרותו של ציון וייצמן מאחד מתפקידיו כיושב ראש המועדון או כעובד בעירייה.

מימין לשמאל: איש העסקים מיכאל שטראוס, ראש עיריית עכו שמעון לנקרי, יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון. אדריאן הרבשטיין
הציג את עמדת העירייה. לנקרי/אדריאן הרבשטיין

למרות עזיבת וייצמן והחלפתו באיש העסקים יהודה ברשישת, בעירייה עדיין לא השתכנעו שליושב ראש הוותיק אין קשר למועדון. לנקרי הבהיר לנציגי האוהדים שעד כה לא התקבלה כל פנייה מההנהלה החדשה או הישנה ובה הודעה על שינוי הסטטוס של ההנהלה. לשאלת האוהדים על רצון העירייה לשלב נציג בהנהלה, השיב לנקרי כי הדבר מתבקש.

הוא ציין שכאשר העירייה מעבירה כספי ציבור לעמותות פרטיות ובמיוחד לעמותות שבראשן עומד אדם פרטי, מחובת העירייה לבקר את פעילותן הכספית וזאת על ידי מינוי אדם מקצועי מטעמה, שיכהן בתפקד יושב ראש ועדת הביקורת. לנקרי הדגיש כי תפקידו של מי שימונה לתפקיד מטעם העירייה בהנהלת הקבוצה יהיה לוודא שהכספים שמועברים על ידי העירייה אכן מנוהלים באופן תקין ומגיעים ליעדם.

יהודה ברשישת יושב ראש הפועל עכו. יגאל סוויסה, הפועל עכו, ספק 500
גם ההגעה שלו לא הרגיעה את האוהדים. ברשישת/ספק 500, יגאל סוויסה, הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully