וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה מקורית: גביע לשלושת האחרונים במרתון ירושלים

בפעם הראשונה בישראל יוענק גביע הנחישות וההתמדה, שיחולק על ידי זאב נווה בן ה-85, זקן שבט הרצים בישראל

בפעם הראשונה בישראל יוענק גביע הנחישות וההתמדה לשלושת המקומות האחרונים במרתון ירושלים. בנוסף, יחולקו פרסים בשווי אלפי שקלים למקומות האחרונים שיחצו את קו הסיום, במטרה לעודד אורח חיים בריא וספורטיבי וגם כדי להזכיר לנו שלעיתים מה שבאמת חשוב הוא העשייה וההתמדה ולאו דווקא התוצאות.

את הפרס יעניק זאב נווה בן ה-85, זקן שבט הרצים בארץ שהשתתף במאות תחרויות ריצה, מחזיק בכ-150 גביעי טריאתלון, המהווה בעצמו דוגמה חיה לנחישות והתמדה. נווה בירך על היוזמה ואמר: " כל חיי בעצם הנחו אותי ערכים כגון נחישות, התמדה וכוח רצון ואני שמח שיש מי שלקח יוזמה, מוכן לתגמל עליהם ורואה בהם חשיבות שווה להישגיות ותחרותיות".

הפרסים מוענקים בחסות " ספורט הבירה", מרכז ספורט ירושלמי ותיק המתמחה בריצה מקצועית ובבריאות כף הרגל. את הרעיון יזמה קבוצת 'חושבים בצבע' - משרד פרסום ויחסי ציבור חברתי, המורכב רובו ככולו מאנשים בעלי מוגבלויות המתמודדים בעצמם עם אתגרים שדורשים נחישות והתמדה.

קלוד גנור, מנכ"ל 'ספורט הבירה': "כאשר פנו אלי חברי 'חושבים בצבע' והציעו את היוזמה שמבטאת את הערכים החשובים ביותר בספורט בעיני, שמירה על אורח חיים בריא, נחישות והתמדה, נרתמנו להרים את הכפפה ולתגמל את האנשים שעוסקים בספורט בשמם של אותם ערכים באופן יומיומי. את המנצחים תמיד יש מי שיתגמל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully