וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה: ברנדון באומן לא יצטרף בשל סעיף תקנוני

27.2.2013 / 13:46

הפורוורד עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, אך תקנון איגוד הכדורסל מונע ממנו להחליף את ריימר מורגן ששוחרר

איגוד הכדורסל הודיע היום (רביעי) לברק נתניה כי סעיף תקנוני לא יאפשר לקבוצה לצרף את הפורוורד ברנדון באומן, ששוחרר רק בשבוע שעבר מגלבוע/גליל במקומו של ריימר מורגן. כזכור, שלשום הודיעה נתניה למורגן על שחרורו מהקבוצה, ובמקביל הוחלט על צירופו של באומן, שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, ואף החל להתאמן עם הקבוצה במטרה לאשר שהוא אכן כשיר.

כבר אתמול הודיעו באיגוד הכדורסל לקבוצה כי לא יוכלו לצרף את באומן בשל סעיף בתקנון שלא מאפשר לשחקן שהצטרף לקבוצה אחת במהלך עונה, לעבור לקבוצה אחרת. בנתניה ערערו על הסעיף, ופנו ליועץ המשפטי של איגוד הכדורסל על מנת שיכריע בסוגיה, אך היועץ נתן חוות דעת שהסעיף, שתוקנן רק לפני שנתיים כדי להגן על קבוצות שמצרפות שחקן לחודש מבחנים, תקף גם במקרה של נתניה.

כעת יעשו בקבוצה מאמצים על מנת לצרף שחקן במקומו של מורגן עוד לפני המשחק מול הפועל אילת ביום ראשון הקרוב. בשלב זה בוחנים בנתניה כבר מספר שמות של מועמדים, ועשויים לבצע מהלך עוד היום. בנתניה יודעים שהמשחק מול הקבוצה של עודד קטש הוא קריטי, מאחר והפסד בו, עשוי לקרב את בני הרצליה וגלבוע/גליל אליהם, במאבק על המקום השישי שמוביל בסוף הסיבוב השני אל הפלייאוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully