וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן והוכנבוים ליבנו את העניינים, אבל יעמדו לדין

27.2.2013 / 10:40

השניים הורחקו ועשויים לספוג עונש נוסף בבית הדין בעקבות העימות ביניהם. כהן יעמוד על הקווים בשבת מול הפועל עכו

one

הפועל רמת גן העפילה אתמול (שלישי) לשלב רבע גמר גביע המדינה לאחר ניצחון דרמטי 3:5 על הפועל עפולה, מוליכת ליגה א' מחוז צפון, לאחר הארכה ובעזרת שני שערים שנכבשו ממש בדקה ה-120. אולם האירוע שייזכר מהמשחק הזה הוא העימות המכוער בין מאמני שתי הקבוצות, אלי כהן מרמת גן וירון הוכנבוים מעפולה, שהורחקו על ידי שופט המשחק שלומי בן אברהם בסיום הזמן החוקי. השניים צפו בהארכה מעבר לגדר.

מאמן הפועל רמת גן אלי כהן. ברני ארדוב
בשבת יש לו משחק לא פחות חשוב נגד האקסית. אלי כהן/ברני ארדוב

בעקבות דו"ח השופט, יזומן אלי כהן לבית הדין של ההתאחדות לאחר שהשופט ציין שהוא תפס באוזנו של הוכנבוים. גם התנהגותו של מאמן עפולה מצויינת בדו"ח וגם הוא יעמוד לדין. בנוסף הורחק גם אלכס ברמכר, עוזרו של אלי כהן, שצפו להגיע עם מאמנו לבית הדין. חשוב להדגיש כי כהן יעמוד על הקווים בשבת מול האקסית הפועל עכו והדיון בעניינו יתקיים כנראה רק בשבוע הבא. השניים שוחחו הבוקר, הביעו התנצלות הדדית וליבנו את העניינים ביניהם. השניים הדגישו בשיחה כי לא היה ביניהם דם רע מהעבר ואף קבעו להיפגש בימים הקרובים כדי לסגור את הפרשה.

ברמת גן מקווים שהאירועים הללו לא יפריעו להכנות הקבוצה לקראת קרב התחתית הגורלי נגד הפועל עכו בשבת. "המשחק נגד עכו הוא סופר חשוב עבורנו", אמר גורם ברמת גן. "אם ננצח אותם, נוכל להוריד מהגב לפחות קבוצה אחת שדולקת אחרינו בתחתית ולכן זה משחק קריטי עבורנו". להרכב צפויים לחזור בשבת מספר שחקנים שקיבלו אמש מנוחה כמו השוער איתי ארקין, הבלם זאב חיימוביץ' והקשר עומר בוקסנבוים. רן יצחק שכבש אמש שלושער עשוי לקבל גם הוא את חולצת ההרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully