וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אנתוני גודס חתם

27.2.2013 / 9:55

האמריקאי, (25, 1.91 מטר), ינחת בישראל וצפוי לשחק בדרבי ביום ראשון. הוא הגארד הזר הרביעי שחותם בקבוצה העונה

הגארד האמריקאי אנתוני גודס חתם הבוקר (רביעי) בהפועל תל אביב אחרי מגעים קצרים וינחת היום בישראל. לא ידוע עדיין האם השחקן יספיק לערוך אימון הבכורה שלו היום, אבל הוא ייכלל בסגל הקבוצה לדרבי נגד מכבי תל אביב שייערך ביום ראשון בבית מכבי בראשון לציון.

אנטוני גודס במדי מכללת סטנפורד. AP
הגארד הרביעי שחותם בקבוצה העונה. גודס/AP

גודס הוא הגארד הרביעי שחותם בקבוצה מאז תחילת העונה. קדמו לו מאט בולדין שנפצע במחזור הפתיחה, רמון מור שעזב בשל המלחמה, ודוויט הארדי שלבסוף ביטל את הגעתו. השחקן צייץ הלילה בדף הטוויטר שלו: "עצוב לעזוב את קייב, אני אתגעגע מאוד לעיר. עוזב לתל אביב".

גודס (25, 1.91) הוא גארד שמשחק בעמדות הקלע והרכז. הוא בוגר אוניברסיטת סטנפורד משנת 2009, שם שיתף פעולה עם המתאזרח של הפועל ירושלים דן גרונפלד והזר של הפועל חולון לורנס היל. את שלוש העונות הראשונות שלו כמקצוען הוא העביר בליגת הפיתוח של ה-NBA כשההצלחה הגדולה שלו הייתה בדקוטה בעונת 2010/11, אז רשם 18.2 נקודות ו-4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

את העונה שעברה התחיל בדקוטה, אך עבר במהלכה לטראמו האיטלקית, בה שיתף פעולה לזמן קצר עם יניב גרין. אחרי חמישה משחקים נחתך וחזר לליגת הפיתוח לקבוצת פורט ווין. העונה חתם בבי.סי קייב, שיחק 30 משחקים בליגה, ורשם 17.2 נקודות, 3.8 אסיסטים ו-3.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. קובי אליהו
מצא את הפתרון? אדלשטיין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully