וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיימס: "פריס סן ז'רמן תנסה להחתים את ווין רוני"

מהשנה הבאה עם זלאטן? חלוץ מנצ' יונייטד הוא היעד המרכזי אצל מוליכת הצרפת, שתתחיל מהצעה בגובה 40 מיליון ליש"ט

האם פריס סן ז'רמן תמשיך במסע הרכש המטורף שהיא החלה בו בשנים האחרונות? על פי 'הטיימס' הלונדוני, מוליכת הליגה הצרפתית תנסה לצרף בקיץ הקרוב את ווין רוני. על פי אותו דיווח, בכוונת הפריסאים לחזק את החלק הקדמי ולצרף חלוץ בכיר שישתף פעולה עם זלאטן איברהימוביץ'.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, ווין רוני. רויטרס
בקרוב עם זלאטן? ווין רוני/רויטרס

כפי הנראה, בפריס סן ז'רמן מתכננים להגיש הצעה עבור החלוץ בגובה 40 מיליון ליש"ט כנקודת התחלה לקראת משא ומתן. לרוני יוותרו בקיץ הקרוב שנתיים לסיום החוזה, ומה שנדמה אולי כספקולציה עשוי לקרום עור וגידים לאור העובדה שבפריס סן ז'רמן כבר הוכיחו שאין להם בעיה לשפוך כסף על שחקנים בכירים, וגם יונייטד עשתה סימנים בעבר של קבוצה שמתקשה לשמור על הכוכבים שלה לטובת הכסף הגדול, כמו במקרה של כריסטיאנו רונאלדו.

ובינתיים בפריס סן ז'רמן מתכוננים לקראת הופעת הבכורה של דייויד בקהאם בהרכב. הכוכב האנגלי אמור להיכנס להרכב של קרלו אנצ'לוטי לקראת המשחק הערב (רביעי) נגד מארסיי בגביע במקומו של מרקו וראטי המורחק. כזכור, בקהאם ערך הופעת בכורה בשבת בניצחון 0:2 על אותה יריבה בליגה כשנכנס כמחליף. "הוא אמור לשחק בעמדה של וראטי", אמר אנצ'לוטי לקראת ההתמודדות. "יש לו את האיכויות לשחק בקישור ובהגנה. אני מבין שבקהאם הוא אדם חשוב מאוד עבור התקשורת, אבל הוא ילד ענו. זה שחקן שעובד קשה באימונים".

דייויד בקהאם, זלאטן איברהימוביץ', פריס סן ז'רמן. GettyImages
"ילד ענו". בקהאם מוקף באהבה/GettyImages

לפריס סן ז'רמן מחכה כאמור משחק שעשוי להעלות את הקבוצה שלו לרבע גמר הגביע: "זו מטרה חשובה מבחינתנו. אנחנו ב-16 האחרונות ואני יודע שבצרפת זה מפעל שקובע. אנחנו צריכים לתת את ההופעה שלנו. אנחנו עדיין משחקים נגד מארסיי וזה יהיה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully