וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגשו כתבי אישום נגד החשודים בהצתת בית וגן

הפרקליטות הגישה כתבי אישום נגד אביתר יוסף ומתן נבון. טוענת: הם לקחו את מכתבי השכנים והשתמשו בהם כדי להצית

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד אביתר יוסף ומתן נבון בגין הצתת משרדי בית"ר ירושלים שבמתחם בית וגן, זאת על רקע הגעתם של זאור סדאייב וג'יבראיל קאדייב.

על פי כתב האישום, השניים, אוהדי הקבוצה המזוהים עם ארגון לה פמיליה, החליטו להביע את מחאתם כנגד הנהלת המועדון והבאתם של שני השחקנים. לצורך כך הם נסעו לבתיהם, נטלו כפפות וכובע גרב על מנת להסתיר את פניהם. הם השאירו בבתיהם את מכשירי הטלפון הניידים שברשותם בכדי למנוע את גילוי מעשיהם ולהסתיר את נסיעתם לירושלים ועצם הימצאותם בקרבת משרדי הקבוצה בעת ההצתה המתוכננת.

משרדי בית"ר ירושלים אחרי ההצתה בבית וגן. קובי אליהו
מעשה מתוכנן מראש. ההצתה בבית וגן/קובי אליהו

לאחר מכן, יוסף ונבון נסעו אל תחנת דלק. יוסף הוציא מהרכב שני בקבוקים, אותם הביאו ממתקן מחזורית הסמוך למקום מגוריו של יוסף, ונבון הלך לחנות הסמוכה כדי לרכוש בין השאר מצתים. לאחר שנבון חזר מהחנות, יוסף מילא את הבקבוקים בנזין. לאחר מכן הוא סגר את הבקבוקים, ליפף סביב פיותיהם ניילון והכניס אותם לתא המטען של הרכב.

על פי כתב האישום, השניים חזרו לרכב ונסעו לירושלים. כאשר הגיעו לשם, הם החנו את הרכב במרחק של מספר דקות הליכה ממגרש האימונים של הקבוצה בבית וגן. הם יצאו מהרכב והלכו למגרש כאשר ברשותם הבקבוקים והמצתים. בדרכם למגרש, הם עברו בבניין מגורים סמוך ולקחו מתיבות הדואר שני מכתבים הממוענים אל דיירי הבניין במטרה להסתייע בהם בהצתה.

לאחר מכן הם הסתירו את פניהם בכובע ובחם-צוואר, נכנסו אל שטח המגרש והתקרבו אל משרדי הקבוצה הממוקמים בצידו של המגרש. כל אחד מהם נטל אבן וניפץ באמצעותה חלון אחד מחלונות המשרדים. השניים נטלו כל אחד בקבוק אחד משני הבקבוקים שהביאו עימם, ושפכו את תכולתו לתוך המשרדים דרך החלון אותו ניפץ כל אחד מהם. יוסף ונבון הציתו כל אחד את אחד המכתבים שנטלו קודם לכן באמצעות המצתים והשליכו את המכתב הבוער לתוך המשרדים לאזור בו שפכו קודם את תכולת הבקבוקים. האש התפשטה במשרדים והנאשמים נמלטו מהמקום בריצה אל עבר מכוניתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully