וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי הושעה מאימוני בית"ר, ייעדר מול מכבי ת"א

26.2.2013 / 16:03

החלוץ הגיע למתחם האימונים בבית וגן וגילה כי הארונית שלו נעולה, וכשביקש הסברים הודיע לו איציק קורנפיין כי הוא מושעה ויעמוד בפני ועדת משמעת. בית"ר: "ערן לוי ואלי כהן לא יהיו יחד בעונה הבאה"

one

בבית"ר ירושלים חשבו שהיום אחרי התבוסה 4:1 למכבי חיפה עבר בשקט יחסי, עד שהעימות בין המאמן אלי כהן לערן לוי אתמול החזיר את האווירה המתוחה לתמונה. ערן לוי הגיע אחר הצהריים לאימון בית"ר לקראת משחק הגביע מחר (רביעי) נגד מכבי תל אביב, וגילה כי הארונית שלו נעולה. לוי הבין כתוצאה מהסיטואציה כי הוא ככל הנראה לא בסגל הקבוצה למשחק, ופנה בזעם לאיציק קורנפיין, אשר קיבל אותו במשרדו לשיחה בארבע עיניים. בית"ר הודיעה כי החלוץ מושעה מאימוני הקבוצה עד יום חמישי, ויועמד בפני ועדת משמעת.

מרבית השחקנים צפו את הפיצוץ בין המאמן לשחקן וסיפרו: "אלי לא מוותר לערן על הדברים הכי קטנים וזה לא משהו חדש. ערן לא מוכן לקבל הערות מעליבות ליד אנשים וזה משהו שלא ישתנה כבר. הוא לא יספוג את זה אם זה לא יהיה בארבע עיניים. ככה זה כל פעם עד שיש את הפיצוץ. האמת שעם כל הכבוד לשניהם אין לנו זמן להתעסק בזה וצריך לשים הכל בצד כי יש לנו צרות הרבה יותר גדולות".

בבית"ר אמרו אתמול כי ברור שהשניים לא ימשיכו ביחד: "ערן הוא איזשהי נדוניה שאלי קיבל והם לא משדרים על אותו גל. ביחד בעונה הבאה הם לא יהיה, זה בטוח, אף אחד מהם לא רוצה להמשיך עם השני. בינתיים הם צריכים לשים הכל בצד ולעשות את המקסימום עבור הצלחת הקבוצה עד תום העונה ואחרי זה אלוהים גדול. גם אם ערן יהיה על הספסל הוא יצטרך לקבל את זה, הוא עשה שינוי מדהים בשנה האחרונה ובשביל העתיד שלו הוא צריך לשמור על זה".

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים עם ערן לוי. אדריאן הרבשטיין
לא משדרים על אותו גל. אלי כהן וערן לוי/אדריאן הרבשטיין

שחקנים בקבוצה סיפרו כי מאז החלמתו של זאור סדאייב והעובדה שבשבועיים האחרונים אלי כהן מתרגל אותו בהרכב, גרמו לערן לוי להבין כי זה עניין של זמן עד שהצ'צ'ני יפתח על חשבונו: "אלי כהן אמר שיבוא חלוץ ערן לוי ישחק מאחוריו אבל שסדאייב תורגל הוא אפילו לא ניסה את שניהם ביחד וערן הבין כנראה שזה רק עניין של זמן עד שזה הולך לקרות. אנחנו במשבר מקצועי ומשבר עם הקהל וכל דבר כאן רותח ויכול להוביל לפיצוץ, צריך להרגיע את העניינים".

המאמן אלי כהן מתכנן מספר שינויים בהרכב, כאשר שי חדד וחיים מגרלשווילי ייעדרו בגלל כרטיסים צהובים. אלי דסה ואבי ריקן צפויים להחליפם, על אף שהמאמן ניסה אתמול גם את צחי אליחן כמגן שמאלי. חן עזריאל צפוי לחזור לחוד ההתקפה אחרי שנעדר נגד מכבי חיפה בשל הסכם המושאלים שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים מוחלף על ידי זאור סדאייב. ברני ארדוב
המחליף של ערן לוי בהרכב? סדאייב מחליף את החלוץ/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully