וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אברטון ברבע גמר הגביע

1:3 לטופיז במשחק החוזר מול אולדהאם. גרמניה: וולפסבורג ופרייבורג בחצי הגמר. איטליה: בולוניה ניצחה את פיורנטינה

ערב מלא כדורגל ברחבי אירופה נערך הערב (שלישי), כאשר בגרמניה, צרפת ואנגליה מתקרבים לשלבי ההכרעה בגביע ואילו באיטליה מתקיים משחק ליגה.

דניאל קאליגרי שחקן פרייבורג חוגג שער. GettyImages
העונה המצוינת של פרייבורג ממשיכה. קאליגרי/GettyImages

גרמניה:

דרמה נהדרת במשחק שפתח את שלב רבע הגמר, כאשר פרייבורג ניצחה 2:3 בחוץ את מיינץ בתום 120 דקות של כדורגל. שון פארקר (3) וניקי זימלינג (4) כבשו שני שערים מהירים למיינץ, שהייתה נראית בדרכה הבטוחה אל השלב הבא, אבל האורחים, שנאבקים על מקומם באירופה בעונה הבאה, חזרו בקאמבק גדול.

זדנק פוספך המארח הורחק בדקה ה-65 בצהוב שני ופרייבורג לא הביטה לאחור. איבן סאנטיני צימק בדקה ה-86 ורגע לפני השריקה האחרונה, דניאל קאליגרי שלח את המשחק להארכה. שם, קאליגרי כבש את השני שלו והכריע, בדקה ה-108.

גם וולפסבורג מתחתית הבונדסליגה בחצי הגמר, אחרי 1:2 לא פשוט בחוץ על קיקרס אופנבך מהליגה השלישית. איביצ'ה אוליץ' הוותיק כבש את הראשון לזאבים (49) ובאס דוסט הכפיל (71), לפני שמרסל סטאדל צימק, תשע דקות לסיום ויצר מתח ברגעי ההכרעה. וולפסבורג עמדה בלחץ וטיפסה שלב נוסף במסע הגביע הנאה שלה.

צרפת:

שלב שמינית הגמר יצא לדרך עם שלושה משחקים. טרואה ניצחה את סושו 1:2. ז'אן כריסטוף בהארב (10) וז'וליאן פאוסורייר (89) כבשו למנצחת, ריאד בודאבוז צימק בפנדל בדקה ה-94.

אוויאן, מתחתית הליגה הראשונה, עלתה אף היא לשלב הבא, עם 1:3 על לה האבר מהליגה השנייה. קווין באריגו כיכב עם צמד (24, 49), יוהן ריבייר (80) צימק, אבל סאבר חליפה חתם את התוצאה בדקה ה-90.

במשחק השלישי, סנט אטיין ניצחה 2:3 את ליל, במאבק מרתק בין שתי קבוצות צמרת מהליג 1. מרקו בסה העלה את האורחים מליל ליתרון בדקה ה-33, אבל סנט אטיין הגיבה עם שלושה שערים: אורליין צ'דו כבש שער עצמי (44), פייר אמריק אובמי המשיך את הכושר הנפלא שלו (50) ובראנדאו (75) השלים. סלומון קאלו צימק (82) וסידר סיום מותח, אבל סנט אטיין עלתה לשלב הבא.

קווין מיראלס אברטון חוגג שער. רויטרס
מיראלס חוגג את הראשון של אברטון/רויטרס

איטליה:

משחק בודד חתם את המחזור ה-26 בסרייה A ובולוניה השיגה בו שלוש נקודות קריטיות, שמרחיקות אותה משמעותית מהתחתית ומעלות אותה עד למקום ה-14, בזכות 1:2 מפתיע משהו על פיורנטינה, שמצידה איבדה הזדמנות להעפיל עד למקום הרביעי.

אדם ליאייץ' העלה את הויולה ליתרון במחצית הראשונה (27), אבל מרקו מוטה השווה (58) וחמש דקות לסיום, לזארוס כריסטודולופולוס כבש את שער הניצחון הדרמטי.

אנגליה:

אברטון עלתה לרבע גמר הגביע, לאחר 1:3 ביתי בגודיסון פארק על אולדהאם הסימפטית. האורחים מתחתית הליגה השלישית, שהדיחו בסיבוב הקודם את היריבה העירונית מהמרסיסייד, ליברפול והשיגו 2:2 דרמטי במשחק הראשון, לא הצליחו להוות יריב הפעם.

קווין מיראלס כבש כבר אחרי 15 דקות ולייטון ביינס סגר עניין במהרה, עם פנדל מדויק בדקה ה-34. ליאון אוסמן הצטרף לחגיגה של הכחולים בדקה ה-62 ודקתיים לאחר מכן, מאט סמית' הנהדר, שכבש צמד מול ליברפול ושער במשחק הקודם בין הקבוצות, שוב מצא את הרשת וסידר לאולדהאם פרידה מכובדת מהמפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully