וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאבי מרטינס: "יש יותר לחץ הפעם מאשר במפגש הליגה"

קשר באיירן מינכן מוכן לרבע גמר הגביע מול המחזיקה המכהנת דורטמונד (ד', 21:30, ספ'1): "הכדורגל הגרמני מאוד מתאים לי"

בבונדסליגה הן אומנם צמודות בצמרת הטבלה, אולם לא פחות מ-17 נקודות מפרידות בין באיירן מינכן הראשונה לדורטמונד, שכנראה תאבד את האליפות אחרי שתי זכיות רצופות. אלא שלגביע, כידוע, חוקים משלו והשוורצגלבן, שבעונה שעברה פירקו את הבווארים בגמר 2:5, רוצים לשמור לפחות על התואר הזה והם יתארחו מחר (רביעי, 21:30, ספורט 1 ו-HD) באליאנץ ארנה עם המטרה הזו לנגד עיניהם. במשחק נוסף, שטוטגרט תארח את בוכום (20:00, ספורט 1 ו-HD).

חאבי מרטינס שחקן באיירן מינכן. AP
נהנה מכל רגע. מרטינס/AP

באיירן קורעת העונה כל דבר שעומד בדרכה והיא מגיעה למשחק עם רצף פנטסטי, שכולל שמונה ניצחונות, כאשר האחרונים שבהם היו בחוץ על ארסנל באלופות ובשבת, 1:6 בליגה על ברמן. אריאן רובן, שסיפק משחק מצוין מול ברמן, צפוי לשמור על מקומו בהרכב.

חאבי מרטינס, שסוחב פציעה קלה, אך צפוי לשחק ונמצא גם הוא בכושר נהדר, אמר לאתר הרשמי של באיירן היום: "המשחק האחרון מול דורטמונד היה מאוד אינטנסיבי, משחק מצוין. גם הפעם זה בוודאי יהיה ככה, למרות שיש יותר לחץ מאשר בליגה. בכל מקרה, אנחנו מוכנים, אבל צריך להיזהר מאוד. המעבר לבונדסליגה לא היה לי פשוט, אבל הכדורגל הגרמני מתאים לי מאוד".

דורטמונד בכושר בינוני לכל היותר וניצחה רק פעם אחת בארבעת משחקיה האחרונים. הקבוצה של יורגן קלופ נאבקת כדי לשמור על מקומה השני בטבלה ותנסה להפתיע באצטדיון בו נחלה לא מעט הצלחות בשנים האחרונות, בעיקר במסגרת הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully