וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביד גזל: "אף קבוצה שנלחמת על הפלייאוף לא יציבה"

באר שבע מתכוננת לבני יהודה: "שלושת המשחקים האחרונים היו פספוס". סוארס ייעדר כשלושה שבועות, מרקוביץ' התאמן

one

בצל הסערה סביב השופט איתן שמואלביץ', אשר על פי טענותיהם של אנשי הפועל באר שבע שרק לפנדל שגוי במשחק בו הפסידה הקבוצה להפועל תל אביב 2:1 במחזור האחרון, בקבוצה מבירת הנגב מנסים להתמקד כעת במשחק הבא, נגד בני יהודה, שמעידה בו תחסל גם את הסיכויים התיאורטיים של הקבוצה להשתלבות בפלייאוף העליון.

הבלם בויאן מרקוביץ' התאמן היום (שלישי) וההערכה היא שהוא יפתח לצד בן והבה, כיוון שעודד גביש ייעדר מהמשחק בשל צבירת כרטיסים צהובים. גם וויליאם סוארס לא ישחק, לאחר שהתברר כי הפציעה שלו תגרום להיעדרות של כשלושה שבועות.

רביד גזל שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ברני ארדוב)/ברני ארדוב

הקשר רביד גזל דיבר באימון על התחושות בעקבות ההפסד להפועל תל אביב ועל הסיכויים להתברג בשישייה הראשונה. "מה שקרה עם השופט כבר מאחורינו", אמר גזל, "שלושת המשחקים האחרונים הם פספוס, אבל אפשר לתקן נגד בני יהודה. אנחנו לא חושבים על פלייאוף עליון או תחתון. אף קבוצה שנלחמת על הפלייאוף לא שומרת על יציבות. בני יהודה קבוצה טובה, שרוצה להגיע לשם ואני מקווה שננצח".

"אני מרגיש טוב והפציעה כבר מאחוריי", התייחס גזל לכושר בו הוא נמצא, "המקום נותן הרבה שקט ומה שנשאר זה להחזיר על המגרש. אני עוד לא חודשיים במועדון, וטוב שיש ציפיות, אבל נראה מה יקרה בחודשיים הקרובים. רק אז נסכם".

המאמן אלישע לוי התייחס לעובדה שהמגן אופיר דוידזאדה קיבל אישור סופי להמריא לקלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד. "ההחלטה התקבלה בשבוע שעבר. לפעמים צריך לצאת מהקופסא ולאפשר לשחקן להתאוורר. לדעתי אין בעיה אם הוא מפסיד אימון אחד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully