וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: יגיל ביטון גמר את העונה

26.2.2013 / 15:17

הבלם שנפצע בשבת סובל מקרע ברצועה הצולבת ובמיניסקוס, ייעדר לפחות חצי שנה ובספק גם לפתיחת העונה הבאה

בשורות רעות לבני יהודה. הבלם הצעיר יגיל ביטון שהגיע בחלון ההעברות בינואר ממכבי תל אביב סובל מקרע ברצועה הצולבת ובמיניסקוס ולא ישוב לשחק העונה. ביטון, 21, נפצע בשבת בהפסד 2:0 לעירוני קרית שמונה והוחלף בשלב מוקדם של המשחק. בדיקת MRI שעבר השחקן גילתה את הממצאים החמורים. ביטון ינותח בקרוב וצפוי להיעדר לפחות חצי שנה מהמגרשים. המשמעות היא שהוא יחמיץ את פתיחת האימוני טרום העונה במכבי תל אביב ונמצא בספק גם לתחילת העונה הבאה. הצהובים עודכנו לגבי חומר הפציעה והודיעו לשחקן כי ייקחו על עצמם את הטיפולים.

ביטון הספיק לרשום הופעה אחת בליגה במדי הצהובים (בניצחון 1:2 על מ.ס אשדוד) ואחת נוספת בגביע הטוטו לפני שהושאל בינואר לבני יהודה כדי לצבור דקות משחק. הוא נכנס מיד להרכב הראשון של דרור קשטן ושיחק 90 דקות בניצחונות על מכבי חיפה (0:2) ומכבי נתניה (3:5) עד שנפצע בקרית שמונה.

עבור בני יהודה מדובר במכה כואבת במיוחד שכן הקבוצה כבר איבדה את הבלם סארי פלאח ששבר את הקרסול ולא ישוב למגרשים העונה. כעת, לקשטן יש בסגל שני בלמים כשירים בלבד: גל כהן ואביב חדד ולא מן הנמנע שהוא ייאלץ להעלות שחקן נוער לתגבור מרכז ההגנה.

שחקן מכבי נתניה, אחמד סבע, מול שחקן בני יהודה, יגיל ביטון. ברני ארדוב
קשטן במצוקת בלמים. ביטון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully