וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל יקנוס את מכבי חיפה ב-200,000 שקל

26.2.2013 / 13:19

הקבוצה הגיעה להסדר טיעון בפרשת החוזים הכפולים, במסגרתו תיענש גם בהפחתת ארבע נקודות על תנאי למשך שנתיים

איגוד הכדורסל, באמצעות היועץ המשפטי עורך הדין רונן ויינברג, ומכבי חיפה, באמצעות עורכי הדין אייל יפה וארי רוזנברג, הגיעו להסדר טיעון בפרשת החוזים הכפולים, שיוגש ביום חמישי לאישור בית הדין המשמעתי של האיגוד. על פי עסקת הטיעון הקבוצה תיקנס בסכום של 200,000 שקל וכן ב-400,000 שקל על תנאי למשך שנתיים. כמו כן הוטל על הקבוצה עונש הפחתת ארבע נקודות על תנאי למשך שנתיים והיא מתחייבת להציג בעתיד כל התקשרות עם שחקן או מאמן.

מכבי חיפה הואשמה באי הצגת הסכמים מול שחקניה הזרים והמאמן, כשלטענת נציגי הקבוצה ההסכמים נערכו בארצות הברית בין אזרחים אמריקאים לחברה אמריקאית ומשולמים שם כחוזי פרסום עבור פרסום בארצות הברית. הקבוצה מודה כי לא הציגה לרשות לבקרת התקציבים את החוזים, מאחר ולטענתה אינם קשורים לפעילות ספורטיבית של השחקנים והמאמן.

ג'ף רוזן, הבעלים של מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
טענו שלחוזים אין קשר לפעילות הספורטיבית. רוזן/אדריאן הרבשטיין

כזכור, לפני כחודש וחצי נערכה פשיטה של חוקרי רשות המיסים על משרדי הבקרה התקציבית ומשרדי מכבי חיפה על מנת לאסוף חומר לחקירה. כבר אז נטען על ידי מספר בכירים כי ייתכן שהנושא גבולי ועליו חיפה לא תעמוד לדין. על פי גורמים שונים ברשות המיסים גם תיק החקירה כנגד חיפה צפוי להגיע לסיומו בימים הקרובים, כשעדיין לא ברור מה העונש, אם בכלל, שיוטל על הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully