וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "המתפרצות של דנבר הרגו אותנו"

כוכב הלייקרס הסביר את ההפסד, הווארד לא מתרגש מהאחוז מהקו. דוק ריברס חגג את הניצחון ביוטה: "הכי גדול שלנו השנה"

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים לוס אנג'לס לייקרס קיוותה לניצחון נוסף בדנבר, שיעניק לקבוצה הלחוצה של מייק דאנטוני מאזן של 50%. תקוות לחוד ומציאות לחוד. הנאגטס שעטו ל-108:119 ושלחו את קובי בריאנט מקולורדו עם מאזן 30:28. "המתפרצות של דנבר הרגו אותנו", סיכם בריאנט את המשחק. דנבר קלעה 33 נקודות במתפרצות לעומת 3 בלבד של הלייקרס, וקלעה 78 נקודות בצבע לעומת 50 של ההוליוודים. "קשה לנטרל מהירות, במיוחד כשהם טובים בזה. המהירות שלהם ניצחה אותנו. הם קלעו סלים קלים. לקלוע 33 נקודות במתפרצות זה טירוף. היה לנו קשה להתמודד עם המהירות שלהם, הם דחפו את הכדור קדימה, הכדור נזרק לסל והם כבר רצו קדימה".

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
הכי הרבה טכניות בליגה? בריאנט מודאג יותר מהכדורסל של הלייקרס/AP

"ידענו שהם יבוא עייפים אחרי ששיחקו ערב קודם", אמר טיי לוסון, שתרם 22 נקודות למנצחים, שהעלו את מאזנם הביתי ל-3:24, "בכל פעם שהם החטיאו כולם רצו קדימה ללייא-אפ". בריאנט עוד צימק פיגור של 18 נקודות לשבע בלבד חמש דקות לסיום, אבל לא הצליח להשלים את המהפך. לאחר שצלף 40 ו-38 נקודות בשני משחקיו האחרונים נעצר בריאנט על 29 (12 מ-23 מהשדה).

בריאנט טען כי העבירה הטכנית שנשרקה לחובתו, נשרקה בטעות וכי הוא בטוח שהליגה תבטל זאת. "אני לא מודאג". בריאנט מוביל את הליגה בעבירות טכניות עם 14, ואם ירשום 16 טכניות הוא יושעה ממשחק אחד.

דוויט הווארד שחקן לוס אנג'לס לייקרס. Doug Pensinger, GettyImages
מסרב להתבאס. הווארד/GettyImages, Doug Pensinger

אחת הסיבות המרכזיות להפסד הייתה האחוז המזעזע של דוויט הווארד מקו העונשין, שעמד על 3 מ-14, דווקא אחרי שסופרמן קלע את שני הניסיונות הראשונים שלו. הווארד, ששיחזר את הנתון העגום מהקו מהבכורה שלו במדי הלייקרס ועומד העונה על 48% מהקו לעומת 58% בקריירה, אמר בסיום: "אני לא יכול לרדת על עצמי, כי רוב הזריקות היו טובות, וחלקן היו פשוט ארוכות מדי. אני פשוט צריך להמשיך להתאמן והן יתחילו להיכנס. אני לא עומד להתבאס מזה, אלא להתמודד ולהתגבר על זה".

מאמנו מייק ד'אנטוני התייחס לעובדה שהווארד הצניח את המאזן הקבוצתי של הלייקרס מהקו ל-14 מ-31: "אני לא הולך להתייחס לכך יותר מדי, כי אף אחד לא מגיע לקו במטרה להחטיא, אבל אם אתה מחטיא 17 זריקות עונשין ומפסיד ב-11 הפרש, אפשר לעשות את החישוב לבד".

מייק ד'אנטוני מאמן לוס אנג'לס לייקרס. AP
עדיין במאזן שלילי. ד'אנטוני/AP

בוסטון סלטיקס לא מפסיקה להרשים. שחקניו של דוק ריברס שיחקו בשבוע האחרון חמישה משחקים בארבעה אזורי זמן שונים, ובכל זאת מצאו את האנרגיה לנצח הלילה את יוטה בסולט לייק סיטי 107:110 בהארכה.

"זה היה ניצחון ענק, הניצחון הכי גדול שלנו השנה מבחינתי", התלהב דוק ריברס. הסלטיקס סגרו בקושי את מסע חמשת משחקי החוץ שלהם במערב במאזן של 3:2 בזכות פול פירס. הכוכב הוותיק שהחטיא זריקת ניצחון עם הבאזר במצב של 97:97 קלע שבע נקודות רצופות בהארכה, לפני שקורטני לי קבע את תוצאת המשחק בשתי קליעות עונשין מדויקות 1.2 שניות לסיום, ורנדי פוי החטיא שלשה שהייתה יכולה לשלוח את המשחק להארכה נוספת.

קווין גארנט שחקן בוסטון סלטיקס. AP
לא התעייף גם בהארכה. גארנט/AP

"רצינו לנצח ב-48 דקות, והיה טוב אם היינו עוצרים את זה כשיכולנו", אמר פירס, "בזה אנחנו צריכים להשתפר. לא עשינו את זה בפורטלנד, וגם לא הערב מול יוטה. אנחנו צריכים להתמקד בסגירת המשחק, כשהובלנו נזקקנו לעצירה בהגנה ולא עשינו זאת".

לא רק פירס הבלתי נלאה היה שם בקלאץ', אלא גם קווין גארנט בן ה-37. ריברס רצה להחליף את הביג טיקט, שסירב משום שהרגיש טוב וטען שאינו עייף. "השארתי אותו במגרש והוא היה נפלא", החמיא המאמן. גארנט קלע 4 נקודות בהארכה ואסף שלושה ריבאונדים בדרך ל-13 נקודות ו-10 ריבאונדים במשחק כולו.

הלייקרס הפסידו בדנבר, בוסטון ניצחה ביוטה

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully