וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור נדחה: ההשעייה של שון דניאל נותרה בתוקף

26.2.2013 / 10:24

פיב"א שלחה מכתב לאיגוד והודיעה שהשעיית השחקן לא תקוצר: "סנקציות בנושא שימוש בסמים חייבות להיות מיושמות"

איגוד הכדורסל קיבל הבוקר (שלישי) הודעה מהמוסדות המשפטיים של פיב"א אירופה, על כך שהבקשה שהוגשה בסוף השבוע האחרון, לאפשר לשון דניאל לשחק בליגה הישראלית, נדחתה. במכתב נאמר שאין בסמכות פיב"א אירופה לאפשר לשחקן להשתתף בתחרויות כאלו או אחרת, אחרי שנתפס צורך חומרים אסורים וזאת על פי הקוד העולמי של הועדה למניעת שימוש בחומרים אסורים בספורט.

יתרה מכך, נכתב בהודעה, שעל פי תקנון פיב"א בנושא שימוש בחומרים אסורים,סנקציות שהוטלו על ידי פיב"א חייבות להיות מיושמות על ידי כל ההתאחדויות הלאומיות לצורך התחרויות הלאומיות שלהן. בסיום ההודעה נכתב מפורשות, שדניאל לא יוכל לחזור לפעילות לפני סיום תקופת ההרחקה.

שון דניאל שחקן הפועל חולון. קובי אליהו
הסתבך בגלל רטלין. שון דניאל/קובי אליהו

כזכור, דניאל נלקח לבדיקת סמים במשחק היורוצ'אלנג' של חולון בחודש נובמבר, ובדמו נמצא רטלין, עליו לא דיווחה חולון. בשימוע שנערך לשחקן בסוף חודש ינואר הוחלט להשעותו מכל פעילות לחצי שנה. בקבוצה עשו מאמץ בתקופה האחרונה על מנת לצרף שחקן במקומו של דניאל, כשבין היתר פנו לשחקן גלבוע/גליל ומכבי אשדוד בעבר יאן מרטין, אך זה דחה את ההצעה. חולון פנתה גם לגלעד קרני ממכבי אשדוד, אך בשל סיבות כלכליות השחקן לא יגיע לקבוצה הסגולה.

בתוך כך הקבוצה תארח הערב (20:00) את גראבלין במשחק האחרון בשלב הבתים השני של היורוצ'אלנג' כשהמאזן של הסגולים עומד על חמישה הפסדים מחמישה משחקים. הנהלת הקבוצה החליטה לאפשר לקהל כניסה חופשית למשחק הבית האחרון. הכניסה תותר לכל השערים למעט שער 2 אליו מתבקשים להגיע בעלי המנויים עם המינויים אשר בידיהם.

  • עוד באותו נושא:
  • שון דניאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully