וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראדה פריצה: "התמיכה של האוהדים היא מדהימה"

חלוץ הרכש השבדי התראיין לתקשורת הנורבגית והתייחס לתקופה הקצרה שלו בישראל: "התאקלמתי מצוין בליגה"

one

הרבה אנשים ביקרו את מכבי תל אביב על הרכש של ראדה פריצה, החלוץ השבדי בן ה-32. היו שטענו שהוא מבוגר מדי ולא שיחק זמן רב, אבל כבר אחרי המשחק הראשון פריצה השתיק את כל המבקרים ומציג יכולת נהדרת במדים הצהובים. בעקבות ההצלחה שלו בישראל, פריצה שהגיע למכבי מרוזנבורג הנורבגית, התראיין לתקשורת המקומית והתייחס לתקופה שלו בישראל.

שחקן מכבי תל אביב ראדה פריצה חוגג. ברני ארדוב
התאקלם מהר בישראל. ראדה פריצה/ברני ארדוב

פריצה סיפר על הקליטה שלו במכבי: "קיבלתי הזדמנות בגביע ובשני המשחקים האחרונים שיחקתי 90 דקות. הבקעתי שלושה שערים ובישלתי שניים, הולך לי טוב מאוד בישראל". השחקן שיבח גם את הצוות המקצועי של מכבי תל אביב: "יש במכבי צוות מקצועי מהשורה הראשונה. זה לא רק ג'ורדי קרויף ששיחק בעבר בברצלונה, גם אוסקר גרסיה המאמן הגיע מברצלונה ובהחלט רואים את המקצועיות שלהם".

החלוץ נשאל גם על המצב הבטחוני בישראל והאם הוא לא חשש להגיע לארץ: "חשבתי על זה, בעיקר מתוך דאגה למשפחה שלי. לא הייתי לוקח אותם למקום שיכול לסכן אותם, אך כשהגעתי לישראל לא הבחנתי במשהו חריג".

פריצה, שכיכב במשחק הדרבי וכבש את השער הראשון, בו הביסה מכבי תל אביב 0:4 את הפועל תל אביב, דיבר על אהדת הקהל הצהוב: "שני אימונים לפני הדרבי, התקרבו אלינו כ-150 אוהדים של מכבי, התחילו לשיר ולהדליק זיקוקים. הם חיבקו אותנו ואיחלו לנו בהצלחה. אף אחד לא היה שמח יותר מהאוהדים אחרי שניצחנו 0:4".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי מכבי כבר התאהבו בו. פריצה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully