וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל אירופי: 15 נקודות ליובל נעימי בהפסד טריומף

תצוגה נאה של הישראלי לא הספיקה ב-90:82 מול חימקי, יריבת מכבי תל אביב ביורוליג. פנרבחצ'ה אולקר ניצחה את בשיקטאש

יובל נעימי ממשיך להרשים בעונתו הראשונה מחוץ לישראל, במדי טריומף מוסקבה הרוסית. הגארד הישראלי פגש היום (שני) יחד עם קבוצתו עם חימקי, יריבת מכבי תל אביב בשלב הטופ 16 ביורוליג, קלע 15 נקודות (2 מ-6 משתיים, 2 מ-7 לשלוש, 5 מ-7 מקו העונשין) ומסר 3 אסיסטים בהפסד 90:82. הגארד הישראלי עלה ל-27 דקות, אך היכולת הטובה שלו לא הספיקה מול הקבוצה החזקה של רימא קורטינאיטיס.

קיי סי ריברס הוליך את הרוסים עם 19 נקודות, כמו גם הסנטר המצוין פול דיוויס, שהשלים גם דאבל דאבל עם 10 ריבאונדים. ויטלי פרידזון המצוין הוסיף 16 נקודות ו-4 אסיסטים, ואילו סרגיי מוניה תרם 8 נקודות. סרגיי קראסב היה הבולט בשורות טריומף לצד נעימי, כשקלע 16 נקודות. טיוויין מקי הוסיף 14 ו-5 אסיסטים.

בטורקיה, נפגשו שתיים מיריבותיה של מכבי תל אביב בטופ 16, בשיקטאש ופנרבחצ'ה אולקר. הפעם, פנר-אולקר, במשחק הראשון ללא סימונה פיאנג'אני שהתפטר מתפקידו בסוף השבוע, ניצחה 70:78. פנר אולקר נהנתה מרבע אחרון מצוין בו ניצחה 15:23 בדרך לניצחון.

בויאן בוגדנוביץ' הוליך את פנר עם 15 נקודות, עומר אונאן ודייויד אנדרסן הוסיפו 12 כל אחד. באריס ארמיס המקומי הוסיף 10 נקודות. דאמיר מרקוטה וצ'בר אוזר קלעו 15 כל אחד לבשיקטאש, גאספר וידמאר הוסיף 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully