וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:3 את אום אל פאחם

מרעי, שריקי וגולן כבשו לזכות המוליכה, שהגדילה את יתרונה בחזרה לחמש נקודות. 1:3 לטלקר ובית"ר תל אביב בנצרת

בזמן שש נציגות הליגה הלאומית מתכוננות למשחקי שמינית גמר הגביע, ננעל הערב (שני) המחזור ה-26 בליגה, עם ניצחון 0:3 של מכבי פתח תקוה על מכבי אום אל פאחם, שהגדיל את הפער בפסגה בחזרה לחמש נקודות. מלבד משחקה של המוליכה, עופר טלקר השיג ניצחון ראשון כמאמן בית"ר תל אביב רמלה, 1:3 בעילוט על מכבי אחי נצרת.

עידן שריקי שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
שער חמישי מאז הצטרף למכבי פתח תקוה. עידן שריקי/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה - מכבי אום אל פאחם 0:3

הניצחון של הפועל נצרת עילית ביום שישי הלחיץ מעט את החבורה של משה סיני, שהתקשתה לפצח את המערך ההגנתי של אום אל פאחם במשך 55 דקות. אלא שמכבי פתח תקוה לא הייתה מוכנה לאבד נקודות שבוע שני ברציפות, והחלוץ ויקטור מרעי שבר את הקרח עם שבר בכורה בקדנציה המחודשת שלו במושבה. בדקה ה-64, תשע דקות לאחר השער של מרעי, חלץ הרכש הנוסף שהצטרף בינואר, עידן שריקי, חגג את החמישי שלו מאז המעבר. מלך השערים עומר גולן קינח שש דקות לסיום, עם ה-13 שלו העונה.

מכבי אחי נצרת - בית"ר תל אביב רמלה 3:1

הבכורה של מומי זפרן כמאמן אחי נצרת הסתיימה עם הפסד לקבוצת התחתית של עופר טלקר, שמצידו השיג ניצחון בכורה מאז מונה למאמן בית"ר תל אביב רמלה וסייע לקבוצתו להימלט מהמקום ה-14 המוליך למבחנים. המחצית הראשונה הסתיימה עם יתרון של המארחת, בזכות שער של אלן מסודי בדקה ה-39. אלא שאלון סולטן הצליח לאזן בדקה ה-55 ועומרי כהן השלים מהפך בחלוף 10 דקות עם שער ראשון העונה. רפי עמוס חתם בתוספת הזמן. בית"ר תל אביב רמלה עם 26 נקודות, לעומת 30 של אחי נצרת שהסתבכה קשות במאבקי התחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully