וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס קבסאס נחשד כמדליף, ושוחרר מקאחה לבוראל

לא שקט אצל הבאסקים לקראת מכבי תל אביב. הרכז שוחרר בשל "החלטת מאמן", בתקשורת טענו כי הדליף מחדר ההלבשה

קאחה לבוראל ממשיכה בהכנותיה לקראת המפגש הקרוב מול מכבי תל אביב ביום חמישי. עבור שתי הקבוצות יהיה זה משחק מכריע שבמידה רבה עשוי לקבוע את המשך דרכה ביורוליג העונה, אך אם במכבי תל אביב עסקו ביכולת החלשה מול הפועל חולון, הדאגות של מאמן קאחה לבוראל ז'אן טבק היו אחרות לחלוטין.

המאמן החליט פה אחד עם ראשי הקבוצה לשחרר היום (שני) את הרכז הוותיק קרלוס קבסאס. הסיבה? על פי ההודעה הרשמית שהוציא המועדון, מדובר ב"החלטת מועדון", אך כלי התקשורת בספרד משוכנעים כי הרכז עוזב את הקבוצה בעקבות העובדה שהדליף לתקשורת את שקורה בחדר ההלבשה של הבאסקים.

קרלוס קבסאס (משמאל) בראד אולסן קאחה לבוראל. קובי אליהו
שניהם כבר לא בקאחה לבוראל. בראד אולסון וקבסאס/קובי אליהו

מיד לאחר ההפסד האחרון 82:74 לאולימפיאקוס במחזור האחרון ביורוליג נפוצו דיווחים רבים ומפורטים על הקנס שהטיל ז'אן טבק על השחקנים בגובה 1000 יורו, ובקבוצה החלו לחשוד כי בקרב השחקנים יש מי שהדליף את הסכומים לתקשורת. בימים האחרונים, כך נראה, ה'חפרפרת' אותרה.

קבסאס, שדווקא בנה את המוניטין שלו דרך שנים רבות במלאגה, עימה הוא מזוהה מכול, מיעט לשחק העונה ומאז הגיע הרכז עומר קוק באמצע העונה מעמדו הורע אפילו יותר. בטופ 16 העמיד ממוצעים של 2 נקודות וריבאונד ב-26 דקות בסך הכול מאז החל השלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully