וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן לערן לוי: "לא תפתח עד סוף העונה"

25.2.2013 / 17:35

קשר בית"ר שוב נקלע לעימות עם המאמן, שאיים: "בקצב הזה, לא אלביש אותך למשחק נגד מכבי תל אביב". שחקן: "ערן נהיה אדיש לטענות"

one

בית"ר ירושלים ערכה היום (שני) אימון התאוששות לאחר משחק ההפסד אתמול בקרית אליעזר, 4:1 מול מכבי חיפה, ולקראת המשחק בשמינית גמר הגביע מול מכבי תל אביב. המאמן אלי כהן, המאוכזב מחלוץ הקבוצה ערן לוי, אמר לו בסיום האימון: "אם תמשיך בקצב הזה, לא אלביש אותך נגד מכבי תל אביב ולא תפתח עד לסיום העונה". המאמן מאוכזב מלוי כבר לאורך כמה משחקים, וגם באימון ביום חמישי האחרון היתה בין השניים תקרית. במהלך אותו אימון זרק ערן לוי מילה לא במקום, והשריף אמר: "עוד מילה אחת ואני זורק אותך מפה".

שחקן בקבוצה אמר היום לאחר התקרית: "ערן לוי נהיה די אדיש לטענות של אלי. הוא מרגיש שמאז שהגיע זאור סדאייב זה עניין של זמן עד שהמאמן ייתן לו את המקום על חשבונו".

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים עם ערן לוי. אדריאן הרבשטיין
שוב לא שקט. כהן ולוי/אדריאן הרבשטיין

בבית"ר מתכוונים לנסות להרגיע את השחקנים לקראת משחק הגביע נגד מכבי תל אביב ביום רביעי. מגרלשווילי ושי חדד ייעדרו עקב צבירת כרטיסים צהובים ומי שצפויים לפתוח כמגינים הם אלי דסה (ימין) ואבי ריקן (שמאל). חן עזריאל וסטיבן כהן אמורים לפתוח, כשגם זאור סדאייב המתאושש מפציעה נמצא בתמונת ההרכב.

במועדון מקווים שהאוהדים יפתיעו ויתנו תמיכה ביום רביעי בגביע ואמרו: "האוהדים פשוט נעלמו וזה כואב. אנחנו חייבים אותם איתנו. אין יותר סמלי מזה יקרה בבלומפילד, שם לפני קצת יותר מחודש הקהל דחף אותנו לניצחון על הפועל תל אביב. אם הם חוזרים זה עולם אחר מבחינתנו. זה יחזיר להרבה שחקנים את הביטחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים חוגג עם מאמנו אלי כהן. קובי אליהו
ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים חוגג עם מאמנו אלי כהן/קובי אליהו

אלי כהן VS ערן לוי, תקציר הפרקים הקודמים

7 בפברואר: במהלך שיחה ענה לוי לכהן, והמאמן הזהיר: "עוד מילה אחת אני מוציא אותך".

6 בפברואר: אלי כהן הוציא את ערן לוי מהאימון בגלל שלא היה מרוצה מהתנהגות החלוץ, ולאחר 10 דקות החזיר אותו.

16 בדצמבר: משחק מול קרית שמונה. אלי כהן מוציא את לוי בדקה ה-39. לאחר מכן הגיב השריף: "אני נותן הוראות לשחקן והוא צריך לבצע אותן. לא הייתי מרוצה ממנו מקצועית וזה הכל". ערן לוי אמר לחבריו: "גם אם כהן היה מאוכזב ממני אפשר היה לחכות למחצית. אני לא ילד בן 18. מגיע לי יחס נורמלי בבית"ר".

14 בספטמבר: אלי כהן לקח את לוי לשיחה אישית, אחרי כמה שבועות מתוחים. כהן אמר ללוי כי הוא מאוכזב ממנו ומצפה לשינוי מידי. הוא דרש ממנו לאבד הרבה פחות כדורים, וכמו כן ביקש מהשחקן להיות פחות מוחצן, ולהפסיק את ההערות והצעקות על שחקנים במגרש ובחדר ההלבשה. לוי נראה פגוע אחרי השיחה ושחקנים סיפרו: "אסור שאלי יגמור אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully