וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הוארך מעצרם של שני החשודים בהצתה

25.2.2013 / 11:10

הפרקליטות צפויה להגיש כתבי אישום נגד אביתר יוסף ומתן נבון. טענות קשות בבית"ר ירושלים לשופט אלי חכמון: "הוא ליצן"

one

בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים שרר שקט בסיום התבוסה 4:1 למכבי חיפה אמש (ראשון) בקרית אליעזר. שחקנים בקבוצה האמינו ערב ההתמודדות שדווקא המשחק הזה יוכל להוציא את הקבוצה לדרך חדשה ואצל חלקם ההפסד המוחץ גרם לתחושה של יציאת כל האוויר מהמפרשים.

שחקנים אמרו בסיום: "דווקא באנו נחושים ובראש אחר לגמרי מהחודש האחרון. לפעמים יש קבוצה שהמזל הולך איתה, כמו מכבי חיפה, וזה מה שקרה. כשכבר היה לנו מזל ומומנטום והצלחנו למשחק, אלי חכמון הליצן גמר לנו את המשחק עם החלטה שרק הוא יכול לקבל. זאת לא הפעם הראשונה, הוא כבר העיף אותנו מהגביע לפני שנתיים נגד הפועל תל אביב עם החלטה כזאת".

מעצרם של שני החשודים בהצתת משרדי המועדון בבית וגן, אביתר יוסף ומתן נבון, הוארך הבוקר בשלושה ימים נוספים. הפרקליטות צפויה להגיש נגדם כתב אישום. החשוד השלישי, אליאור מלול, שוחרר ביום שישי עקב חוסר ראיות.

שחקני בית"ר ירושלים מתווכחים עם השופט אלי חכמון. ברני ארדוב
תחת מתקפה. חכמון/ברני ארדוב

אחרי השבועיים האחרונים, בבית"ר ירושלים מבינים שבתקופה הקרובה הקבוצה לא תזכה לתמיכה מהקהל כמו בחלקים הטובים של העונה והמאמן אלי כהן אמר בסיום: "אנחנו צריכים להתמודד עם העובדה שהקהל כרגע נטש ועזב אותנו. נצטרך לגרום לפחות לחלק ממנו לחזור".

שחקנים בקבוצה הוסיפו: "יש אדישות. אין כבר את המחאה והקללות, בכלל לא שמעו את האוהדים ואין לנו טענות. הרבה מהם איבדו עניין בשלב הזה וכולנו רוצים שהדברים יסתדרו ושהם יהיו איתנו. אבל זה לא תירוץ כי אנחנו השחקנים צריכים לעשות את שלנו גם אם יגיעו 100 אוהדים. נהיה חייבים לקחת את עצמנו בידיים כדי שלא נתפרק נגד מכבי תל אביב בגביע. אנחנו בית"ר ירושלים וכל אחד פה צריך לכבד את החולצה גם במצב הזה. כרגע הכל נגדנו ועם זה נצטרך להתמודד, אין ברירה אחרת".

המאמן אלי כהן אסף את השחקנים בסיום ואמר להם: "אתם חייבים להרים את הראש ולהילחם על הכבוד שלכם ושל המועדון. קחו דוגמא מעמית בן שושן, שלא היה כשיר במאה אחוז ונתן את כל הגוף שלו על המגרש כאן. אם נבוא בגישה הזו נוכל לחזור לעצמנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלי כהן, מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ביקש מהשחקנים להילחם. אלי כהן/ברני ארדוב

המגן חיים מגרלשווילי אמר בסיום המשחק אתמול: "אנחנו במשבר. צברנו נקודה אחת בחמישה משחקים. אנחנו לא משחקים טוב וחייבים לקחת את עצמנו בידיים כבר ביום רביעי. אין יותר מדי הסברים לכל המצב הזה. פתחנו טוב את המשחק, עמדנו טוב וקיבלנו שני גולים מיותרים ומרגיזים. חזרנו למשחק ולאחר מכן הבנתי שלא היה פנדל וחבל מאוד. זה תקופה שדברים לא הולכים וצריך לעבור אותה, אין משהו אחר לומר".

בבית"ר מתכוונים לנסות להרגיע את השחקנים לקראת המשחק ביום רביעי. מגרלשווילי ושי חדד ייעדרו עקב צבירת כרטיסים צהובים ומי שצפויים לפתוח כמגינים הם אלי דסה (ימין) ואבי ריקן (שמאל). חן עזריאל וסטיבן כהן אמורים לפתוח, כשגם זאור סדאייב המתאושש מפציעה נמצא בתמונת ההרכב.

בבית"ר מקווים שהאוהדים יפתיעו ויתנו תמיכה ביום רביעי בגביע ואמרו: "האוהדים פשוט נעלמו וזה כואב. אנחנו חייבים אותם איתנו. אין יותר סמלי מזה יקרה בבלומפילד, שם לפני קצת יותר מחודש הקהל דחף אותנו לניצחון על הפועל תל אביב. אם הם חוזרים זה עולם אחר מבחינתנו. זה יחזיר להרבה שחקנים את הביטחון".

אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בקושי נשמע קולם. אוהדי בית"ר אתמול/קובי אליהו

בבית"ר ירושלים מקווים לגבש השבוע את התקציב יחד עם תמיכתו הצפויה של ארקדי גאידמק ובשלב ראשון להגיע להסכמה בדירקטוריון על החתמת אלי כהן לעונה נוספת. עדיין לא ברור מה תהיה תשובתו של המאמן ונראה שהוא ימתין לראות מה הם התנאים שיעמדו לרשותו לפני שיקבל החלטה.

עמותת האוהדים תקבל השבוע החלטה אם להמשיך בדירקטוריון בעקבות הודעת הבעלים שימשיך במועדון וכרגע נראה כי הנטייה היא לפרוש מהדירקטוריון. בבית"ר מאוד רוצים לראות את העמותה נשארת והסכימו ללכת לקראתה ולא לדרוש ממנה את 600 אלף השקלים אותם הייתה צריכה להעביר עד ל-31 לאוגוסט. יחד עם זאת מוכנים שם לאופציה שהעמותה תתנתק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully