וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל לאודרופ: "זה התואר הכי חשוב בקריירה שלי"

מיכאל לאודרופ, שכשחקן זכה באליפויות ספרד ואיטליה, מהלל את גביע הליגה של סוונסי: "תואר בקבוצות קטנות זה גדול יותר"

ספורט 2

צפו בתקציר הניצחון של מנצ'סטר סיטי

מיכאל לאודרופ תיאר את הזכייה של סוונסי בגביע הליגה כ"הישג הכי גדול בחיים שלי". סוונסי הביסה אתמול (ראשון) 0:5 את ברדפורד האומללה בגמר בוומבלי, ולאדרופ ציין כי "זה התואר הכי חשוב שזכיתי בו אי פעם".

קצת מפתיע לשמוע את זה מאגדת כדורגל כמו מיכאל לאודרופ, הכוכב הדני שלקח חמש אליפויות בספרד עם ברצלונה וריאל מדריד, אליפות אירופה ב-1002 עם בארסה, אליפות איטליה עם יובנטוס, ושלושה גביעים עם ברונדבי. "אתה זוכה בהרבה תארים עם הקבוצות הגדולות", הסביר לאודרופ, "אבל למועדונים קטנים זה נדיר יותר להגיע למשחקי גמר. כשאתה שם, זה בדרך כלל הולך למועדונים הגדולים".

שחקני סוונסי מניפים את מיכאל לאודרופ, גמר גביע הליגה. Scott Heavey, GettyImages
שחקני סוונסי מניפים את מיכאל לאודרופ, גמר גביע הליגה/GettyImages, Scott Heavey

ולאודרופ ממשיך: "כשחקן היה לי מזל לשחק בקבוצות גדולות בליגות הכי חשובות. סוונסי היא לא הקבוצה הכי גדולה בפרמיירליג, ומבחינתנו להניף גביע זה פנטסטי. בשביל קבוצה קטנה לזכות בתואר זה אדיר".

כמו כן, המאמן הדני יודע שגם לברדפורד, מהליגה הרביעית, מגיעות הרבה מחמאות, כשבדרך לגמר היא הדיחה שלוש קבוצות פרמיירליג - וויגן, אסטון וילה וארסנל. רבבות אוהדי ברדפורד הקטנה הגיעו לוומבלי, הניפו דגלים בהתלהבות והריעו לקבוצתם גם כשהייתה בפיגור 5:0. "המפעל הזה והגמר ייזכרו בעיקר בזכות ההישג של ברדפורד", החמיא לאודרופ ליריבה. בעקבות הזכייה סוונסי תשחק בעונה הבאה בליגה האירופית.

שחקני מנצ'סטר סיטי, פאבלו סבאלטה, קולו טורה, ג'ו הארט. aun Botterill, GettyImages
גיבור הניצחון? הארט/GettyImages, aun Botterill

עוד באנגליה: רוברטו מאנצ'יני סבור שהקרב על אליפות הפרמיירליג עדיין לא סגור. סיטי ניצחה אתמול 0:2 את צ'לסי, צימקה שוב את הפער מיונייטד ל-12 נקודות כשנותרו 11 משחקים, והמאמו אופטימי. "אי אפשר לחשוב שזה גמור כשנותרו כל כך הרבה משחקים. זאת לא הגישה שלי או של השחקנים להרים ידיים כל כך מוקדם".

ג'ו הארט, שעצר את הפנדל של למפארד, הציל לסיטי את המשחק. "אני חושב שהוא אחד הטובים באנגליה, ואחד הטובים באירופה", אמר מאנצ'יני, והארט עצמו הוסיף: "הייתי חייב לקחת את הפנדל הזה, כי אני גרמתי לו. עשיתי את שלי, והבחורים עשו את השאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully