וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי דג'אני: "ההישארות בליגה הולכת להיות מאוד קשה"

25.2.2013 / 7:52

קובי דג'אני ומכבי נתניה מתכוננים למאבקי הישרדות אחרי ה-0:0 המאכזב נגד סכנין: "כולם ציפו ליותר. המגרש החדש פחות ביתי"

one

במכבי נתניה התאכזבו מאוד מה-0:0 נגד בני סכנין אתמול (ראשון) באצטדיונה הביתי של הקבוצה, במשחק נגד יריבה ישירה במאבק נגד היריבה. בקבוצה שוב דיברו אתמול על השיפוט וטענו שהגיעו להם שני פנדלים, אך יחד עם זאת הוסיפו ואמרו שזה לא תירוץ למשחק הלחוץ שהציגו השחקנים.

"היינו צריכים להיות יותר רגועים ומרוכזים ואז היינו יכולים לנצח את המשחק", אמר אחד מהשחקנים, "היינו לא טובים בלשון המעטה אבל גם סכנין לא היו במיטבם. למרות שהתיקו מאכזב אותנו מאוד, אנחנו עדיין תלויים בעצמנו וזה מה שחשוב".

בקבוצה מאמינים שהפציעה של דרגאן צ'ראן אינה רצינית ושהוא יוכל לחזור לאימונים בימים הקרובים כדי להיות כשיר למשחק החוץ נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון. גם השוער לואיג'י צ'נאמו חש כאבים במהלך המשחק, מה ששלח את שוער המשנה רובי לבקוביץ' לחימום ארוך כדי להיות מוכן לעמוד בין הקורות במקרה הצורך.

שחקן מכבי נתניה, קובי דג'אני. ברני ארדוב
"המטרה כרגע היא להישאר בליגה ולבנות בשנה הבאה הכל כמו צריך". דג'אני/ברני ארדוב

לעומת צ'ראן וצ'נאמו, נראה שהפציעה של קובי דג'אני חמורה יותר. הקשר שהיה בספק למשחק אתמול, סבל מכאבים עזים בסוף המשחק והוא צפוי לעבור בדיקת MRI כדי להבין בדיוק ממה הוא סובל. דג'אני אמר אמש: "גם אחרי הניצחון על הפועל תל אביב ידענו שלא נשארנו בליגה ובפלייאוף התחתון יש מפגשים ישירים עם כל היריבות שלנו. המשחקים בפלייאוף יהיו קשים, לא כאלו שאתה בא ומשחק בהם פתוח. כולם נלחמים על החיים שלהם ואנחנו צריכים להיות מרוכזים בהגנה כמו בשני המשחקים האחרונים".

דג'אני הוסיף: "לא קל לשחק מול סכנין וידענו לקראת מה אנחנו באים. גם מול בית"ר לא יהיה קל ואנחנו צריכים לבוא מרוכזים כדי לחזור עם שלוש נקודות. אני לא חושב שהחמרתי את הפציעה. יש משחקים שאני לא צריך להפסיד, גם אם קצת כואב. אנחנו רק רוצים להישאר בליגה ולהתכונן לעונה הבאה, אבל ההישארות הולכת להיות מאוד קשה".

הקשר התייחס גם לכך שהקבוצה מתקשה להפוך את האצטדיון החדש ל"מבצר ביתי": "בקופסה היינו מתאמנים כל יום והכרנו את המגרש. כאן אנחנו מתאמנים פעם בשבועיים וזה מין מגרש נייטרלי עבורנו. אנחנו צריכים להביא נקודות לא משנה איפה. אסור להשתמש בתירוצים. המגרש החדש מפואר יותר, אבל פחות ביתי. אני מבין את הקהל המאוכזב כי כולם ציפו שנהיה במקום גבוה יותר. המטרה כרגע היא להישאר בליגה ולבנות בשנה הבאה הכל כמו צריך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully