וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "מנסים לערער אותנו מבחוץ, זה לא יילך"

24.2.2013 / 21:05

מאמן מכבי נתניה מרוצה מהתיקו המאכזב עם סכנין: "באותה מידה אפשר היה גם להפסיד". דורה: "המטרה הייתה לא לספוג"

מכבי נתניה ובני סכנין נפרדו הערב ב-0:0 משמים שסיפק קצב איטי במיוחד והשאיר את השתיים בצרות בתחתית. השתיים עלו ל-26 נקודות, אבל הן מקדימות בשתי נקודות בלבד את הפועל חיפה שנמצאת מתחת לקו האדום. סכנין בעטה פעם אחת בלבד למסגרת (דיא סבע במחצית השנייה) ונתניה הייתה מעט יותר טובה כאשר אחמד סבע יכול היה להכריע את המשחק פעמיים עם שתי הזדמנויות במחצית השנייה.

אחמד סבע שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
השחקן הכי מסוכן על המגרש אחרי עוד החמצה. אחמד סבע/קובי אליהו

מאמן מכבי נתניה, טל בנין, עדכן שהוא מרוצה מהתוצאה, ואמר: "אנחנו לוקחים את הדברים החיוביים. לפני חודשיים היינו מתחת לקו האדום עם מינוס נקודות. כל מי שמתחתינו היה רוצה להיות במקום שאנחנו נמצאים בו. יש עוד מספיק נקודות בקופה. הבקענו השנה לא מעט שערים העונה, והיינו שותפים בלא מעט משחקים התקפיים. אנחנו היום מחפשים את התכליתיות, ולפעמים זה קורה על חשבון הכדורגל. עם כל המתח קשה לשחקנים לפעמים לתפקד, ואני מרוצה מהנקודה. במשחקים כאלה אפשר היה גם להפסיד".

על המשך הדרך של נתניה בתחתית, אמר בנין: "אנחנו ממשיכים באותה דרך. מרגע שדיברו על בעיות, כבר תקופה ארוכה אנחנו די יציבים. מנסים לערער אותנו מבחוץ, אבל זה לא יילך. אנחנו קבוצה חזקה עם סגל קצר ואנשים איכותיים שמאמינים בעצמם".

על העובדה שאוהדים קראו לו להתפטר, אמר בנין: "כל החיים קראו לי, יש ציפיות, והקבוצה הזו סיימה במקום הרביעי בשנה שעברה. היום אנחנו נמצאים במקום שאולי לא ציפו לו, אבל זה המצב. אנחנו מצפים לתמיכה. זה לא קל ואפילו יותר קל לנו בחוץ מאשר בבית, אבל נמשיך ככה. בסופו של דבר נישאר בליגה".

פיראס מוגרבי: "ברור לכולם שהייתה לנו הזדמנות לנצח ולצערי לא עשינו את זה. ניאבק עד הסוף. הביאו אותי כדי לעזור לקבוצה להישאר בליגה ואני בטוח שנעשה את זה".

טל בנין מאמן מכבי נתניה. קובי אליהו
לא מתרגש מהקריאות. טל בנין/קובי אליהו

מאמן בני סכנין, שלומי דורה, אמר בסיום: "המשחק התאפיין בשתי קבוצות שהיו בלחץ. כשאתה יודע שהקבוצות שמתחת ניצחו והפער הצטמצם, המטרה המוצהרת הייתה לא לספוג שער. אלה שתי הגנות שבתקופה האחרונה לא היו במיטבן, ומי שציפה ל-4:4 טועה. ההגנות היו טובות בשתי הקבוצות. זה סממן של לחץ, מתחילים לספור את המשחקים עד הסוף, ונקודה היום היא נקודה יקרה לשתי הקבוצות".

שלומי דורה מאמן בני סכנין. קובי אליהו
"סממן של לחץ". שלומי דורה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully