וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "כשהופסון יחזור נהיה בלתי ניתנים לעצירה"

24.2.2013 / 22:03

מאמן הפועל אילת היה מרוצה מהבכורה של אובאנון. אדלשטיין: "אנחנו צריכים לטפל בבעיות שלנו, הדרבי עוד רחוק"

אחרי תקופה לא פשוטה והפסדים שנישלו אותה מהמקום השני, השיגה הערב (ראשון) הפועל אילת ניצחון ביתי גדול כשהביסה את הפועל תל אביב 59:76. "מה שניצח את המשחק אלה העצירות ההגנתיות", אמר מאמן אילת, עודד קטש. על הבכורה של לארי אובאנון אמר המאמן: "אני מרוצה מאוד מאובאנון, אני רק יכול להעריך שכשגם הופסון יחזור נהיה בלתי ניתנים לעצירה".

מאמן הפועל אילת עודד קטש. ברני ארדוב
אופטימי לקראת העתיד. קטש/ברני ארדוב

אפיק ניסים, שהיה אחד מהמצטיינים הערב, אמר: "היינו בפיגור במחצית, לא שיחקנו טוב, אבל מוצאנו אנרגיות לתת אקסטרה כדי שהקבוצה תרוץ. החוזק שלנו הוא בכך שאנחנו מאוחדים וכל הכבוד לצוות המקצועי וההנהלה. יש לנו דרך מסוימת ובה אנחנו הולכים".

מנגד, בהפועל תל אביב כבר סופרים תבוסה שנייה ברציפות, ומאמן הקבוצה, ארז אלדשטיין אמר בסיום: "הגעתי לשלב שספרתי את המשחקים שהובלנו במחצית ולא הופענו לרבע השלישי. אין לי את הסיבה. הם התנפלו עלינו, ולא התמודדנו עם זה. זו לא פעם ראשונה, אנחנו נותנים ליריב לצבור מומנטום". על הדרבי בשבוע הבא אמר המאמן: "לאוהדים הדרבי חשוב, זה פיקנטי, אבל אנחנו צריכים לטפל בבעיות שלנו קודם. הדרבי עוד רחוק".

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. אדריאן הרבשטיין
מה קורה להם ברבע השלישי? אדלשטיין/אדריאן הרבשטיין

גם בבני הרצליה סיימו ערב מאכזב, כשכבר הוליכו ברבע האחרון אך נכנעו לבסוף 88:82 למכבי ראשון לציון. "היה אחלה משחק באופן כללי", אמר אריאל בית הלחמי, מאמן הרצליה. "זה לא הספיק לנצח. דיברנו כל השבוע על נושא איבודי הכדור, וזה מה שהכריע את המשחק".

על ההמשך העונה אמר בית הלחמי: "אני אף פעם לא מספר סיפורים, אני לא רץ לנשיאות ולא יכול להבטיח דברים שאני לא יכול לעמוד בהם. זה היה משחק קריטי מבחינתנו. אנחנו לא תלויים רק בעצמנו, לוח המשחקים שלנו הוא לא קל, אבל ניצחנו את אילת, אנחנו יכולים לנצח את חיפה וגליל, ואני חושב שאם נגיע למשחק האחרון נגד מכבי ניתן את הכל. כל עוד שיש סיכוי, והסיכוי קיים, נאמין ונעבוד את הסוף, אם לא נתברג בשישייה ננסה להגיע לפלייאוף מהבית התחתון".

במשחק השלישי של הערב, הביסה הפועל גלבוע/גליל את ברק נתניה 75:96, במשחק בו הצטיין דגן יבזורי, שאף עבר את רף 1,000 הנקודות בליגת העל. "זה מרגש", אמר יבזורי בסיום, "אבל אני הרבה יותר מתרגש מהניצחון מאשר הסטטיסטיקה. זה קוריוז יפה, אבל אנחנו מתרכזים בניצחונות. באנו מאוד מוכנים, ידענו את מי אנחנו רוצים לעצור ומה אנחנו רוצים להוציא בהתקפה. זה אף פעם לא מזיק שהכדורים נכנסים באחוזים גבוהים. למרות העבירות הרבות שעשינו, שלטנו במשחק והכי חשוב שניצחנו".

שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון, דגן יבזורי. אדריאן הרבשטיין
קוריוז נחמד. יבזורי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully