וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן ניצחה 0:2 בקרב צמרת את מארסיי

נ'קולו (11, עצמי) וזלאטן איברהימוביץ' (90) כבשו למוליכה, שקיבלה דקות בכורה מדייויד בקהאם. ליון ניצחה 1:3 את לוריין

המחזור ה-26 בליגה הצרפתית נמשך הערב (ראשון) כשבמוקד עמד אחד מהמשחקים הגדולים שיש לליג 1 להציע אם לא הגדול שבהם, ובו ניצחה פריס סן ז'רמן 0:2 את מארסיי והגדילה את הפער בפסגה על פניה של ליון, שעוד לפני כן,ניצחה את לוריין 1:3 וסימנה לקבוצה מהבירה שהיא עדיין חזק במירוץ האליפות.

זלאטן איברהימוביץ', שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
הבטיח את הניצחון בדקה ה-90. זלאטן איברהימוביץ בעימות עם שוער מארסיי/רויטרס

פריס סן ז'רמן - מארסיי 0:2

אחרי הניצחון של ליון מוקדם יותר הערב, המוליכה עלתה למשחק מול יריבתה המושבעת כשהיא יודעת שהיא חייבת לנצח כדי לפתוח שוב פער קטן של שלוש נקודות בפסגה. דווקא הקבוצה מדרום צרפת הייתה טובה יותר ושיחקה מצוין, אך נקלעה לפיגור מוקדם משער עצמי אומלל של ניקולא אנקולו. לוקאס מורה קיבל כדור כ-20 מטרים משערה של מארסיי ובעט חזק, אך הכדור פגע במגן, הטעה את השוער וחדר פנימה.

האורחים מדרום צרפת הפעילו לחץ גדול על שערו של סלבטורה סיריגו, בעטו יותר לשער והחזיקו בכדור 60% מהזמן, אך לא הצליחו לכבוש. בדקה ה-76 נכנס דייויד בקהאם לדקות בכורה בקבוצתו החדשה והיה מעורב בשער הניצחון. הקשר האנגלי הכניס כדור עומק לז'רמי מנז שהתגבר על השוער שלו בצד שמאל והעביר כדור רוחב לזלאטן איברהימוביץ', שמקרוב עקץ עם שער נוסף בדקה ה-90. הפריסאים הגדילו שוב את הפער מליון המוליכה לשלוש נקודות בפסגה. מארסיי נותרה במקום השלישי עם 46 נקודות, שמונה פחות מהמוליכה.

ליסנדרו לופס שחקן ליון מול ברונו אקואלה מנגה שחקן לוריין. רויטרס
נצמדו לפחות זמנית לפ.ס.ז'. שחקני ליון/רויטרס

ליון - לוריין 1:3

המארחת חזרה מפיגור לניצחון ונדבקה זמנית לפ.ס.ז' אחרי שלוש נקודות חשובות. דווקא לוריין הייתה זו שעלתה ליתרון, כשז'רמי אליאדייר ממשיך למצוא את הרשת נגד הגדולות והפעם מבקיע בדקה ה-11. ליסנדרו לופס השווה בדקה ה-24 לפני שקווין מונה פאקה היה יכול להחזיר את היתרון ללוריין בדקה ה-27, אבל הבעיטה שלו ננעצה בקורה. במחצית השנייה ראשיד גזל בן ה-20 כבש את שער הליגה הראשון בקריירה הקצרה שלו (50) וארנולד מבואמבה הבטיח את הניצחון בתוספת הזמן.

בורדו - ברסט 2:0
לברסט: בנואה טרמולינאס (19, עצמי), אחמד קנטארי (83, פנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully