וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 88 דקות לליאור רפאלוב, תיקו דרמטי לברוז'

הקשר הישראלי וחבריו איבדו יתרון כפול ב-2:2 עם אנדרלכט. 90 דקות לבירם כיאל ב-0:5 של סלטיק. 0:0 בין בוזגלו לברדה

סלטיק ממשיכה לדרוס את הליגה הסקוטית ולשייט לעבר האליפות והיום (ראשון) הביסה במגרשה 0:4 את האחרונה בטבלה דנדי ופתחה פער של 21 נקודות (ומשחק עודף) בפסגה. בירם כיאל שיחק 90 דקות והיה קרוב לכיבוש במחצית הראשונה, בעוד רמי גרשון כלל לא נכלל בסגל. ג'ו לדלי כבש את הראשון בדקה ה-13 והשלים צמד עם הרביעי בדקה ה-73. ג'יימס פורסט (50 בפנדל), הצעיר דילן מקגאוץ' (57) וגארי הופר (83) השלימו את החגיגה.

* ליאור רפאלוב שיחק 88 דקות, ספג כרטיס צהוב ב-2:2 הדרמטי של קלאב ברוז' מול המוליכה אנדרלכט. בדקה ה-19 נשרק פנדל לזכותה של ברוז', ואדיס אוג'יג'ה החטיא, אבל רפאלוב הגיע ראשון לכדור החוזר והצליח לשלוח אותו לעברו של אוג'יג'ה שכבש מעמדת נבדל. קרלוס באקה הקולומביאני הכפיל בדקה ה-62 עם ה-19 שלו העונה, אבל האורחת ביצעה קאמבק מרשים. מסימו ברונו צימק (79) וסמואל ארמנטרוס איזן שלוש דקות לסיום. הישראלי הוחלף מיד לאחר כיבוש השער, אבל למרות שאנדלרכט גם נותרה ב-10 שחקנים בתוספת הזמן, היא הצליחה לשמור על ה-2:2. בעקבות הנקודה, רפאלוב וחבריו עדיין לא הבטיחו סופית את המקום בפלייאוף העליון.

* המחזור בבלגיה הושלם עם דרבי ישראלי בו נפרדו סטנדרד ליאז' של מאור בוזגלו וגנק של אליניב ברדה ב-0:0. בוזגלו פתח בהרכב של הקבוצה הביתית והוחלף בדקה ה-63 על ידי רזה האירני. ברדה נכנס בדקה ה-56 במדי גנק במקומו של גלינור פלט. גנק מדורגת במקום השלישי עם 49 נקודות, סטנדרד במקום הרביעי, שתי נקודות מתחתיה.

נושא: קשר קלאב ברוז' ליאור רפאלוב. GettyImages
אכזבה גדולה לקבוצתו. רפאלוב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully