וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה את אספניול 0:1

פלקאו כבש בפנדל (38) ואתלטיקו עצרה את הספרינט של הקבוצה מברצלונה. ראיו כבשה מהחצי, אבל הפסידה לויאדוליד

שתי הענקיות של ספרד, ברצלונה וריאל מדריד, אומנם שיחקו כבר אמש (שבת), אבל היום נמשך המחזור ה-25 ב'לה ליגה', עם ארבעה משחקים נוספים. בראשון שבהם, ויאדוליד הפתיעה עם 1:2 בחוץ על ראיו וייקאנו, שאיבדה נקודות במאבק הצמרת. בהמשך, אתלטיקו מדריד גברה 0:1 על אספניול. בטיס תפגוש את מלאגה.

אתלטיקו מדריד, דייגו גודין, מול שחקן אספניול, סימאו. רויטרס
אתלטיקו עבדה קשה. גודין מול סימאו/רויטרס

אתלטיקו מדריד - אספניול 0:1

פנדל בודד של רדאמל פלקאו בדקה ה-38 העניק לאתלטיקו שלוש נקודות שהרחיקו אותה כדי ארבע נקודות מריאל מדריד והחזירו אותה למרחק של 12 נקודות מהמוליכה ברצלונה. הקטור מורנו הכשיל את דייגו קוסטה ברחבה בדקה ה-37, מה שאפשר לפלקאו לכבוש את שער הליגה ה-21 שלו העונה. אספניול שרשמה התאוששות מרשימה מפתיחת עונה גרועה והגיעה למשחק הערב אחרי חמישה ניצחונות ותיקו בששת המשחקים האחרונים, אבל הערב נעצרה. אתלטיקו שיחקה 45 דקות ב-10 שחקנים אחרי שגבי הורחק בצהוב שני, אבל הצליחה לשמור על היתרון.

ג'ורדי אמאט ראיו וייקאנו. Denis Doyle, GettyImages
משחק פרוע והפסד. אמאט/GettyImages, Denis Doyle

ראיו וייקאנו - ויאדוליד 2:1

71 דקות ללא אירועים מיוחדים במדריד הסתיימו עם שמונה דקות של אקשן נהדר, בעיקר מכיוונם של שניים. 19 דקות לסיום, אלברטו בואנו עלה לכדור גובה והפריע לבלם המארח ג'ורדי אמאט, שנגח את הכדור לשערו הוא. חלפה פחות מדקה ואמאט שוב היה במרכז העניינים, הפעם לחיוב. המשחק רק חודש והבלם זיהה את שוער האורחת, דני הרננדס, מחוץ לשערו ושלח כדור מוקשת מ-45 מטרים היישר לרשת. 1:1 מדהים. המשחק הוכרע לטובת ויאדוליד בדקה ה-79, כאשר שוב בואנו היה אחראי עם פריצה סוחפת, בסיומה השאיר כדור רוחב למאנוצ'ו, שמול שער ריק מחמישה מטרים גילגל פנימה.

סלטה ויגו - גרנאדה 1:2
לסלטה ויגו: יאגו אספאס (24), מריו ברמחו (81). לגרנאדה: אודיון איגלו (28).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully