וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אוהדים נפגעו בתאונת ענק במירוץ דייטונה

אחד ממירוצי המכוניות המפורסמים בעולם הסתיים בצורה קשה, לאחר שחלקי מכונית עפו ליציע. שני אוהדים במצב קשה

התאונה: החל מ-1:40

לא כך קיוו המארגנים והצופים שיסתיים אחד ממירוצי המכוניות היוקרתיים והמפורסמים בעולם, מירוץ הנאסקאר שנערך הלילה (בין שבת לראשון) בדייטונה, פלורידה.

תאונה קשה, ממש ברגעי הסיום של המירוץ, הובילה לפציעתם של 28 צופים, לאחר שמכוניתו של אחד הנהגים, קייל לארסון, הוטחה בעוצמה אל הגדר שמפרידה בין המסלול ליציע, לאחר שהנהג התנגש במספר רכבים אחרים.

תאונה במירוץ המכוניות דייטונה. Jerry Markland, GettyImages
רגע התאונה, מכוניתו של לארסון על הגדר/GettyImages, Jerry Markland

הנפגעים העיקריים מהתאונה הם מבוגר אחד, שנמצא בטיפול נמרץ ובסכנת חיים כתוצאה מפגיעת ראש ונער בן 14, אף הוא במצב קשה, אך ללא סכנת חיים.

הצופים נפגעו לאחר שחלקי מכוניתו של לארסון התפרקו ואחד הצמיגים שלו עף אל היציע. "חלקים עפו לכל מקום", אמר טרי האקבי, אחד מעדי הראייה, שטיפל באחיו אדי, שנפגע, "זה הרגיש כמו אזור מלחמה".

לארסון עצמו יצא ללא פגע מהתאונה, למרות שמכוניתו נהרסה כליל. "אני מקווה שכל האוהדים בסדר. דחפו אותי מאחור ולא הספקתי להגיב. המכונית התחילה לבעור, אבל הצלחתי לצאת ממנה מספיק מהר".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
קייל לארסון עומד ליד מכוניתו ההרוסה. Matthew Stockman, GettyImages
יצא בשלום. לארסון והמכונית ההרוסה/GettyImages, Matthew Stockman

את המירוץ עצמו ניצח טוני סטיוארט, אולם לאור הנסיבות, הוא העדיף שלא לחגוג: "אנחנו יודעים שזה ספורט מסוכן, אבל זה בכל זאת לא פשוט. אנחנו לוקחים על עצמנו את הסיכון, אבל כשאוהדים נפגעים התחושות שונות. אין לי חשק לחגוג, כי אני מודאג לגבי מצבם של כולם. ראיתי מה שקרה דרך המראה וזה לא היה נראה טוב".

זו אינה הפעם הראשונה בה צופים נפגעים במירוץ מכוניות בארצות הברית. המקרה האחרון בו נפצעו שבעה אוהדים היה בטלגדה ב-2009 ועוד קודם לכן, בסוף שנות ה-90, נהרגו מספר אוהדים בשני מקרים שונים. סגן נשיא התאחדות הנאסקאר, סטיב אודונל, הודיע שהתאונה כבר נמצאת תחת חקירה.

אגב, גם לפני שנה אירעה תקרית במירוץ, לאחר שמכוניתו של חואן פבלו מונטויה העלתה התפוצצה והעלתה כדור אש, מה שהוביל להפסקה זמנית של המירוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully