וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אחד המשחקים החשובים של העונה"

מאמן קרית שמונה חגג את ה-0:2 על בני יהודה: קשטן: "לא הופענו, אולי הדרמה משבוע שעבר השפיעה עלינו פסיכולוגית"

one
ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
יגיעו מוכנים לגביע. בכר/קובי אליהו

עירוני קרית שמונה עשתה הערב (שבת) צעד חשוב בדרכה להבטיח את המקום בפלייאוף העליון עם ה-0:2 על בני יהודה. האלופה ממשיכה את היכולת הטובה שהחלה לפני מול הפועל רמת גן וגם מאמנה, ברק בכר, היה מאוד מרוצה בסיום המשחק: "זה היה אחד המשחקים הכי חשובים העונה, ואני מאוד שמח שראו שאנחנו רצינו הרבה יותר את הניצחון".

בכר המשיך ואמר: "אני אפילו יותר שמח שנתנו את אחד המשחקים הטובים שלנו העונה. באמת עשינו צעד חשוב בדרך למאבקי הפלייאוף העליון, אבל עדיין לא הבטחנו את מקומנו שם. לאחר שנבטיח את זה, נשאף כמובן להגיע גבוה יותר. היום כל הקבוצה עשתה משחק הגנה מצויין, שיחקנו עם מחויבות ושלטנו מול בני יהודה, שלא הגיעה למצב אחד. כרגע אנחנו במקום השלישי ויש משחק גביע ביום שלישי. ראיתי את מכבי יבנה וזה כרגע בראש שלנו, הם קבוצה טובה. אין סיכוי שנזלזל בהם. נערך בהתאם למשחק ונגיע מוכנים".

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים, דן איינבינדר. ברני ארדוב
שואפים גבוה. קרית שמונה/ברני ארדוב

בצד השני, בני יהודה ממשיכה להיות הקבוצה הכי לא יציבה בליגה ושוב רושמת שני הפסדים ברציפות שעלולים לסכן את המקום שלה בפלייאוף העליון. מאמן הקבוצה, דרור קשטן, נשמע מאוכזב מאוד בסיום: "בהחלט שיחקנו חלש מאוד ולא הגענו למשחק החשוב הזה. לא היינו בעניינים עד הדקה ה-70, וגם אז לא הגענו למצבים. לטעמי מה שניצח את המשחק לקרית שמונה זה הפנדל שהיה בהתקפה הראשונה של המחצית, ויכול להיות שאם הכדור לא היה נכנס היינו חוזרים למשחק".

קשטן המשיך ואמר: "בני יהודה לא הציגה את היכולת שהיא יכולה להציג. כבר הראנו מספיק פעמים העונה איך אנחנו יודעים לשחק והיום פשוט לא הגענו למשחק. לאחרונה הצגנו יכולת טובה ואפילו טובה מאוד, אבל יכול להיות שהדרמה משבוע שעבר השפיעה עלינו פסיכולוגית".

מאמן בני יהודה דרור קשטן. ברני ארדוב
לא היו במשחק עד הדקה ה-70 קשטן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully