וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה ניצחה את בני יהודה 0:2

מערכת וואלה! ספורט

23.2.2013 / 19:50

צמד של דן איינבינדר סידר 0:2 לאלופה על הזהובים, העלה אותה זמנית למקום השלישי, וקיבע את מקומה בפלייאוף העליון

one

חמישה ימים חלפו מאז בני יהודה התמוטטה מול מכבי תל אביב, במשחק הדרמטי בו ניצחו הצהובים בזמן הפציעות, ונראה שהקבוצה של דרור קשטן לא התאוששה לחלוטין מכך. הזהובים הפסידו הערב (שבת) 2:0 לעירוני קרית שמונה, וראו את האלופה חולפת על פניהם בדרך למקום השלישי בטבלה (באופן זמני), ואולי בדרך להבטחת מקומה בפלייאוף העליון. בני יהודה לעומת זאת תצטרך לעשות את העבודה בשני המשחקים שעוד נותרו לה מול באר שבע ואשדוד בכדי להבטיח את המקום בין שש הראשונות.

דן איינבינדר שחקן עירוני קרית שמונה עם החברים. אדריאן הרבשטיין
חגגו עלייה זמנית למקום השלישי. אייבינדר וקרית שמונה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

הקבוצה של ברק בכר, שלא הפסידה כבר ארבעה משחקים ברציפות אבל גם לא ממש הרשימה, נתנה לעצמה מקדמה הגונה לקראת הפלייאוף העליון, ואלא אם יקרה נס, היא תהיה שם בעוד שני מחזורים. האלופה הגיעה נלהבת מאוד, ולמרות שהאוהדים לא בדיוק הציפו את האיצטדיון המקומי, היא עשתה את העבודה על הדשא. דן איינבינדר, אדריאן רוצ'ט ואוסיי מאוליי תקפו שוב ושוב את שערו של דלה איינוגבה, ולא נתנו לזהובים להיכנס לעניינים.

איינבינדר זכה לחגוג את שער הבכורה שלו בליגת העל במדי קרית שמונה בדקה ה-21 אחרי בישול מצויין של אחמד עאבד, והשלים צמד בדקה ה-54, כשהפך פנדל לזכות האלופה לשער שני. המארחים לא הסתפקו בשני השערים, ולאחר שראו כי בני יהודה פשוט לא בתמונה, חיפשו להפוך את הניצחון למשמעותי במיוחד, אך למזלה של האורחים, היה להם את דלה איינוגבה שמנע מקבוצתו תבוסה. יכולת שכזו בשני המשחקים הבאים, והקבוצה של קשטן עוד עלולה למצוא עצמה בפלייאוף התחתון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דלה איינוגבה, עוז ראלי, בני יהודה. ברני ארדוב
אלמלא הוא, זה היה כואב בהרבה. איינוגבה מאוכזב, ליד ראלי/ברני ארדוב

מהלך המשחק

המארחים פתחו טוב יותר והחלו להגיע אל הרחבה של הזהובים, אך לא סיכנו באמת את שערו של איינוגבה. בדקה ה-21 הכל השתנה, כשאחמד עאבד הצליח להשתחרר מההגנה, עבר את שוערה של בני יהודה אך כמעט ואיבד את הכדור. עאבד לא התבלבל, מצא את דן איינבינדר שהגיע מאחור, וזה דחק מקרוב בקלילות כדי לקבוע 0:1 לקרית שמונה. המארחים המשיכו ללחוץ, אך לא הצליחו למצוא את השער השני, ואל חדרי ההלבשה הם ירדו ביתרון שער בודד.

בני יהודה עלתה אל המחצית השנייה במטרה מובהקת למצוא את השיוויון, אבל דווקא המארחים היו אלה שמצאו שוב את הרשת: טאסבסקי הוכשל ברחבה בדקה ה-54, ודן איינבינדר התכבד והשלים צמד, 0:2 לקרית שמונה. עד לסיום המשיכו המארחים לסכן את שערו של איינוגבה ללא הפרעה, אך השוער של בני יהודה ביכולת מצויינת מנע מקבוצתו תבוסה כואבת. 0:2 לקרית שמונה בסיום.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
יכול לחייך. בכר/ברני ארדוב

הרכבים

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, שיר צדק, דושאן מאטוביץ', אדריאן רוצ'ט, בריאן חרסיסיץ', דרקו טאסבסקי (סינטאיהו סלליך, 73), דן איינבינדר, אוסיי מאוולי, אחמד עאבד (אופיר מזרחי, 84).

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, יגיל ביטון (אביב חדד, 22), עוז ראלי, רפי דהן, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, ננאד מרינקוביץ', אמיר עגייב (אור ברוך, 46), פדרו גלבאן, אדם הרפקה (שלו מנשה, 59).

דרקו טאסבסקי שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
כמעט והבטיחו את מקומם בפלייאוף העליון. טאסבסקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully