וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה: "אנחנו קרובים עכשיו יותר לזכות באליפות"

במכבי ת"א חגגו את ה-0:1 על רמת השרון, אוסקר: "כל היריבות טובות יותר עכשיו". טבק: "אצלם יצא שחקן של מיליון, נכנס אחר"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

מכבי תל אביב עבדה קשה מאוד הערב (שבת), אך השיגה 0:1 על עירוני רמת השרון ופתחה פער, זמני לפחות, של 11 נקודות בראשות הטבלה. אלירן עטר כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-68.

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חושב על בית"ר. אוסקר/ברני ארדוב

מאמן הצהובים, אוסקר גרסיה, אמר בסיום: "ידענו שרמת השרון מתגוננת טוב, והם עשו זאת היום. היו לנו את ההזדמנויות שלנו, ולמזלנו אלירן הצליח למצוא את השער. זה החלק האחרון של העונה וכל הקבוצות משחקות טוב יותר, וזה נורמלי. זה גם נורמלי עבורנו לעבוד קשה בכל משחק".

כשנשאל האם 11 נקודות הפרש אמורות להספיק עבור הצהובים לאליפות אמר גרסיה: "זה עוד מוקדם, אנחנו צריכים להתכונן למשחק מול בית"ר, הם קבוצה טובה מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אודו פורצ'ן עירוני רמת השרון מול וינסנט אניימה מכבי תל אביב. ברני ארדוב
משתף את ישראל בזכייה באליפות אפריקה. אניימה/ברני ארדוב

וינסנט אניימה, ששב מאליפות אפריקה ופתח בשער על חשבון ברק לוי, הוסיף: "היה לנו חוסר מזל שלא הבקענו, אבל בשורה התחתונה השגנו את שלוש הנקודות ואנחנו קרובים עכשיו יותר לזכות באליפות וזה מה שחשוב. כל נקודה נחשבת עכשיו". על אליפות אפריקה אמר אניימה: "זה היה נהדר, גאווה גדולה, הרגשתי כאילו ישראל ניצחה שם".

בני טבק, מאמן המפסידה, שאיבדה נקודות יקרות במאבק על הפלייאוף העליון, סיכם: "קשה להחזיק מעמד נגדם. יצא אצלם שחקן של מיליון, נכנס אחר של מיליון. הם קבוצה מצויינת. קיוונו שאולי נוכל לעשות יותר. לא באנו במטרה להסתגר אבל מכבי גדולה עלינו. אני גאה בשחקנים. הם השקיעו ורצו, ועכשיו יש לנו שני משחקים חשובים כדי להיכנס לפלייאוף העליון. זה לא נקבע על פי קהל, אלא על פי נקודות, ואם ניקח את הנקודות, מגיע לנו להיות שם. זו חוויה, הלוואי שנהיה שם ונשחק עם כל הגדולות".

מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את עירוני רמת השרון

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully