וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר גביע הליגה: היסטוריה או היסטוריה

סוונסי של איתי שכטר רוצה תואר ראשון בתולדותיה, ברדפורד מהליגה הרביעית תנסה להדהים את הממלכה (א', 18:00, ספ'1)

התואר הראשון של הכדורגל האנגלי לעונת 2012/13, גביע הליגה, יחולק מחר (ראשון, 18:00, ספורט 1 ו-HD) באצטדיון וומבלי ובכל מקרה, מי שתזכה בו תעשה היסטוריה. מצד אחד תעמוד סוונסי, שמקווה לשים יד על תואר ראשון בתולדותיה תחת ההתאחדות האנגלית (זכתה בעשרה גביעי ווילס) ומן העבר השני, ברדפורד סיטי הסנסציונית, שעשתה את כל הדרך מהליגה השנייה (הרביעית למעשה) ורוצה תואר שני אי פעם, אחרי שזכתה בגביע האנגלי אי שם ב-1911.

איתי שכטר שחקן סוונסי. Jon Super, AP
יזכה לקחת חלק בגמר? שכטר/AP, Jon Super

הברבורים מווילס עברו בדרך לגמר את בארנסלי, קראוולי טאון, ליברפול, מידלסבורו וצ'לסי. הקבוצה של איתי שכטר, שישמח לעלות לכר הדשא באחד המגרשים המפורסמים בעולם, מדורגת שמינית בפרמיירליג, אבל ניצחה רק פעם אחת בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות.

הבאנטמס הדהימו את הממלכה עם מסע מופלא כל הדרך אל הגמר. הם רק במקום ה-11 בליגה שלהם וגם הם בכושר לא טוב, עם ניצחון בודד בשבעה משחקים, אבל במפעל הזה ובהתחשב במה שהם עשו בו, פשוט אסור לזלזל בהם. ברדפורד השאירה מאחור את נוטס קאונטי, ווטפורד ובארטון אלביון ואז עברה לקטול ענקיות וזרקה את וויגאן, ארסנל ואסטון וילה, כולן מהליגה הבכירה.

פיל פרקינסון מנג'ר ברדפורד סיטי. GettyImages
בטוח בקבוצה שלו. פרקינסון/GettyImages

אוהדי ברדפורד מתכננים להגיע בהמוניהם למשחק והמנג'ר פיל פרקינסון מקווה ששחקניו ינצלו את היכולות הפיזיות שלהם ולא יכנעו ליכולות הטכניות של היריבה: "הצלחנו עד עכשיו כי אנחנו קבוצה מאוזנת. בעוד עשר שנים אנחנו רוצים להיות במצב בו סוונסי נמצאת כיום. הם לא מועדון יותר גדול ממנו, אבל הם השיגו דברים בעזרת עבודה נכונה וניהול טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully