וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו: "כבר התאוששנו בעבר, למה שלא נעשה זאת שוב?"

חלוץ מנצ'סטר סיטי עדיין מאמין בסיכוי לזכות באליפות ומתכונן לצ'לסי (א', 15:30, ספ'1 ו-HD). בניטס: "סיטי קבוצה מצוינת"

מוליכת הפרמיירליג, מנצ'סטר יונייטד, אמנם תשחק כבר היום (שבת) נגד ק.פ.ר, אבל המשחק המרכזי של המחזור ה-27 בליגה האנגלית יתקיים ביום ראשון, כשמנצ'סטר סיטי תארח את צ'לסי (15:30, ספורט1 וספורט1 HD).

שתי הקבוצות היומרניות שבעו לא מעט אכזבות לאחרונה. מנצ'סטר סיטי מגיעה אחרי שלושה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, בעוד צ'לסי ניצחה בשני משחקים בלבד מחמשת האחרונים שלה ובקושי עלתה לשמינית גמר הליגה האירופית אחרי 1:1 ביתי נגד ספרטה פראג.

וינסנט קומפני וגארת' בארי בספק אצל המארחת, בעוד מיקה ריצ'רדס פצוע ובטוח לא ישחק. יחד עם זאת, לרוברטו מאנצ'יני סגל עמוס בכוכבים והוא לא צריך להיות מודרג מכמות היעדרויות קטנה. קון אגוארו אמר: "יש לנו סגל מלא בשחקנים טובים ומחויבים. אנחנו מוכנים ומזומנים לשים מאחור את האכזבות. הוכחנו שאנחנו יכולים לעשות את זה בעבר, למה שלא נעשה זאת פעם נוספת?".

לצ'לסי מטרה שונה כמובן - לסיים במקומות 3-4 ולהבטיח לעצמה השתתפות במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה. פרנק למפארד הוא האיש של רפא בניטס בשבועות האחרונים והוא הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה שכובש 10 שערים או יותר ב-10 עונות ברציפות.

בניטס מקווה שהקשר הוותיק ימשיך בכושרו המצוין ואמר: "מנצ'סטר סיטי היא קבוצה מצוינת. בשנים האחרונות הם הוציאו כסף ומאוד השתפרו. יש להם סגל מצוין ומאמן מצוין, והאווירה במועדון טובה מאוד. המשמעות של כל אלו היא שיהיה לנו קשה לנצח שם. הם לא מאבדים הרבה נקודות בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully