וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסס: "הכי קשה זה להתמודד עם האופוריה"

מילאן רעבה לחזור למאבקי הליגה אחרי הניצחון על ברצלונה ופוגשת בדרבי הגדול את אינטר (א', 21:45, ספ' 1 ו-1HD)

רגע אחרי הניצחון הגדול בליגת האלופות על ברצלונה, מילאן תגיע מחר (ראשון, 21:45, ספורט 1 ו-1HD) לדרבי הגדול בסן סירו מול אינטר בתקווה ולהמשיך בדהירה גם בליגה. הרוסונרי שמאיישים את המקום השלישי בטבלה, רחוקים 11 נקודות מיובה המוליכה, אבל מחזיקים ברצף מצוין של שבעה משחקים ללא הפסד בסדרה שכוללת ניצחונות על פארמה, אודינזה ואטאלנטה.

מריו באלוטלי שחקן מילאן. רויטרס
יעמוד במרכז הדרבי. באלוטלי/רויטרס

מילאן מקדימה בנקודה אחת בלבד את היריבה העירונית שנמצאת במקום החמישי, אבל אינטר היא זו שניצחה בכל שלושת משחקי הדרבי האחרונים, כשבסיבוב הראשון הנראזורי ניצחו 0:1 משער של וולטר סמואל אחרי ארבע דקות. כמובן שמי שעבורו המשחק נחשב לפיקנטי במיוחד הוא מריו באלוטלי שחוזר לשחק בדרבי, אבל הפעם בצד האדום. מסימיליאנו אלגרי יפתח ככל הנראה מלבד החלוץ המצוין צפויים לעלות איתו בחלק הקדמי גם בויאן קרקיץ' וסטפן אל שעראווי.

מי שמנסה להוריד את הרוסונרי אל הקרקע הוא פיליפ מקסס, שאמר לקראת המשחק: "אני מרוצה שניצחנו את ברצלונה, אבל עדיין לא עשינו שום דבר. אנחנו צריכים להתמקד במחזורים הקרובים בליגה. אנחנו עדיין צריכים לנסות ולזכות במשהו. הדבר הכי קשה הוא להתמודד עם האופוריה מהניצחון ביום רביעי. הדרבי הזה קריטי במאבק האליפות וביום ראשון נעשה את הכל כדי לנצח".

שחקן אינטר, אנטוניו קסאנו. AP
רצף משחקים ביתי טוב. קסאנו/AP

הקבוצה של אנדראה סטרמאצ'יוני מגיעה למשחק אחרי הניצחון בליגה האירופית 0:3 על קלוז', אבל בליגה היא נוצחה 4:1 בשבוע שעבר על ידי פיורנטינה ובסך הכל יש לה ניצחון אחד בלבד בחמשת המשחקים האחרונים. אינטר, אגב, מציגה מאזן ביתי מאיים של עשרה משחקים רצופים ללא הפסד. מי שאמורים לעלות בהרכב הם שחקני הרכש מינואר זדרבקו קוזמנוביץ' ומטאו קובאצ'יץ'. אנדראה ראנוקיה פצוע ויפנה את מקומו במרכז ההגנה לכריסטיאן קיבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully