וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני רוצה את קבאני, ניימאר, סוארס או פלקאו

מאמן סיטי מפנטז על הגדולים ביותר, ומבקר את סמיר נאסרי: "לפעמים שחקן חושב שמה שהוא עשה בשנה הקודמת מספיק"

מנצ'סטר סיטי עדיין לא סיימה את העונה הנוכחית, וכבר רוברטו מאנצ'יני מתחיל לתכנן את המטרות שלו לעונה הבאה בגזרת השחקנים. המנג'ר של הסיטיזנס, שהצהיר שכדי להישאר בתפקיד הקבוצה תהיה חייבת לזכות בתארים, סימן לעצמו ארבעה שחקנים לקראת הקיץ הקרוב. מדובר באדינסון קבאני, רדאמל פלקאו, לואיס סוארס וניימאר.

רוברטו מאנצ'יני מנג'ר מנצ'סטר סיטי. רויטרס
אחד מארבעת השחקנים יגיע בקיץ? מאנצ'יני/רויטרס

"אני אוהב את קבאני, אבל כל העולם רוצה אותו", אמר על כך מאנצ'יני. "יש שחקנים גדולים. אני לא יודע מה יכול לקרות. סוארס משחק בקבוצה מובילה כמו ליברפול וקבאני משחק בנאפולי". על ניימאר שמחוזר על ידי כל הגדולות בכדורגל האירופי אמר האיטלקי: "ניימאר הוא שחקן טוב. הוא צעיר. אני לא יודע אם הוא בשל לשחק באנגליה מכיוון שהכדורגל כאן שונה לחלוטין. אני מעריך שהוא יעבור לברצלונה או למדריד שם הכדורגל הוא יותר טכני.

"לגבי קבאני ופלקאו, אני משוכנע שהם ישחקו באנגליה", המשיך מאנצ'יני. "יש להם ניסיון. שני השחקנים הם בני 26 ו-27. הם טובים מספיק כדי לשחק באנגליה". מאנצ'יני התייחס גם לדעיכה ביכולתו של סמיר נאסרי, ואמר: "שחקן עם איכות כזו יכול להיות אחד השחקנים הטובים באירופה, אבל זה לא קורה. לפעמים שחקן חושב שזה מספיק מה שהוא עשה בשנה הקודמת, ולא מבין שבכל יום הוא צריך להשתפר. לפעמים יש שחקנים שלא חושבים שזה חשוב לעבוד וזו הטעות הכי גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully