וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחונות קלים למכבי ראשון לציון ומכבי ת"א

היו"ר יוסי גבע הדריך את האלופה ב-21:37 על קרית אונו. מכבי תל אביב הביסה את ארזים, הפועל ראשון לציון ניצחה ברחובות

המחזור ה-16 בליגת הכדוריד לא בישר על הפתעות מרעישות, אך טמן בחובו שני סיפורים מעניינים: הראשון הגיע מקרית אונו, שם היו"ר יוסי גבע הדריך את מכבי ראשון לציון שהביסה 21:37 את קרית אונו. הפועל ראשון לציון, שתפגוש את יריבתה העירונית בגמר הגביע, גברה 28:33 על עירוני רחובות. השלישית בטבלה, מכבי תל אביב, ניצחה בקלות 14:34 את ארזים רמת גן, במשחק אותו ניהלו שני שופטים צעירים שעוד לא חגגו 17.

יוסי גבע יו"ר מכבי ראשון לציון כדוריד. קובי אליהו
לא שכח לאמן. יוסי גבע/קובי אליהו

קרית אונו - מכבי ראשון לציון 37:21

האלופה הגיעה למשחק החוץ ללא מאמנה אולג בוטנקו שסובל מפריצת דיסק בגבו. היו"ר יוסי גבע מילא את מקומו על הקווים, וכמאמן עבר עמד באתגר ללא קושי. מכבי ראשון לציון נותרה היחידה בליגה ללא הפסד, כשברחה כבר במחצית הראשונה ליתרון 8:20 וטיילה עד הסיום. פאבל פולאקוביץ' כבש תשעה שערים לזכות המנצחת, דניאל פרידמן הוסיף חמישה.

עירוני רחובות - הפועל ראשון לציון 33:28

מחזיקת הגביע, שביום שני העפילה לגמר נוסף, עבדה קשה לפני שהשיגה ניצחון ברחובות. המארחים ניצלו את העייפות של ראשון לציון בעזרת יכולת טובה של אמי צ'וקואמיקה ודימה ינדוביצקי (שבעה שערים כל אחד), שחר לוין הצעיר השווה ל-18:18 בפתיחת המחצית השנייה, אבל לאחר מכן עידן מימון וחבריו עלו ל-21:27 בדקה ה-48 ומשם לא הביטו לאחור. אבישי סמולר, יותם טל וטל הרשקוביץ כבשו ארבעה שערים כל אחד לזכות המנצחים.

ארזים רמת גן - מכבי תל אביב 34:14

גם השלישית בטבלה עברה יום קליל ברמת גן, כשהמשחק מול המדורגת אחרונה נוצל כדי להעניק הופעת בכורה לשופטים ניב שוורץ ורון פרץ, בנו של השופט הבכיר יורם פרץ שהוא גם יו"ר הוועדה המקצועית. שני השופטים הצעירים, עוד לא בני 17, ניהלו את המשחק שהיה במעמד צד אחד בלבד. ורנר סטרודום הבקיע שישה שערים לזכות מכבי תל אביב, גיל פומרנץ ודן נתן תרמו חמישה כל אחד.

משחקים נוספים:

א.כ. נס ציונה - בני הרצליה 27:24

רמת השרון - מכבי קרית מוצקין 29:33

א.ס. סביון - אס"א תל אביב 28:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully