וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד-רמת גן: פטי חוזר למרכז ההגנה

22.2.2013 / 15:00

הבלם סיים את עונש ההרחקה וינסה לעצור את התקפת האורדונים, שרוצים להמשיך בבריחה מהתחתית (שבת, 18:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*אשדוד והפועל רמת גן נפגשו 6 פעמים בליגת העל, ורמת גן מעולם לא ניצחה. 3 משחקים נגמרו בתיקו ו-3 בניצחון של אשדוד.

*כשאשדוד אירחה, רמת גן השיגה תיקו והפסידה פעמיים.

*אין סיבה לאופטימיות באשדוד: גם בשבוע שעבר החבורה של יוסי מזרחי פגשו קבוצה שמעולם לא הפסידו לה – הפועל עכו. כולנו זוכרים איך זה נגמר: ניצחון של עכו.

*לא רק הפועל רמת גן סובלת מול אשדוד: גם אלי כהן מעולם לא ניצח אותה בששת המשחקים בהם אימן נגדה: הוא רשם 4 תוצאות תיקו ו-2 הפסדים.

* יוסי מזרחי, לעומת זאת, לא הפסיד מעולם להפועל רמת גן בליגה. ב-4 משחקים הוא ניצח פעמיים וסיים פעמיים בתיקו.

נתונים: אתר דריבליסט

יוסי מזרחי מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
מעולם לא הפסיד לרמת גן בליגה, אך נוצח על ידה בסיבוב ח' בגביע. יוסי מזרחי/ברני ארדוב

מפתחות והכנות:

מ.ס. אשדוד:

לאחר ארבעה משחקים ללא ניצחון ועם מאזן עגום של ניצחון בודד בעשרת מחזורי הליגה האחרונים, תנסה אשדוד לקטוע את רצף הכישלונות. האשדודים איבדו גובה במחזורים האחרונים וכרגע הם נמצאים מחוץ לתמונת הפלייאוף העליון, כאשר איבוד נקודות נוסף, יוציא את הקבוצה לחלוטין מהמאבק על מקום בשישייה הראשונה.

הבלם יאיא פטי, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים, ישוב למרכז ההגנה לצידו של ישראל ראש, כאשר חאתם עבד אלחמיד יתופקד כמגן ימני. ג'ואון אושאניווה ששב מאליפות אפריקה, היה חולה כל השבוע ולא נכלל בסגל, כך שרחמים צ'קול ימשיך בעמדת המגן השמאלי. גם דוד רביבו ודימיטאר מקרייב תורגלו בהרכב הראשון וצפויים לפתוח.

הפועל רמת גן:

מעודדים מאוד מהניצחון 0:3 נגד הפועל באר שבע במחזור שעבר, ינסו שחקני רמת גן להשיג עוד שלוש נקודות מול יריבה דרומית נוספת. ברמת גן מודעים לעובדה שקבוצות התחתית החלו לאחרונה לצבור נקודות ושמאבק ההישרדות הפך להיות צמוד ביותר.

המאמן אלי כהן יערוך שינוי אחד כפוי בהרכב, כאשר עוז יפרח יפתח במרכז ההגנה, במקומו של ברנאר אוננגה המוצהב. וובה בראון, שהיה מצוין מול באר שבע, יקבל קרדיט נוסף בהרכב, על חשבונו של ג'יבריל סידיבה ששוב ימתין על הספסל. מיכאל זנדברג וישראל זגורי ישלימו את חוליית הקישור, כאשר דויד מנגה ומיראן בורגיץ' יפתחו בחוד.

הקשר וובה בראון אמר לאתר הרשמי של רמת גן: "מצפה לנו משחק חוץ קשה מאוד נגד קבוצה מצוינת, שהתוצאות האחרונות שלה לא באמת משקפות את האיכות שלה. בסופו של דבר התוצאה תלויה בנו ואם נשחק כמו בשבוע שעבר, אני מאמין שנשיג תוצאה טובה. אנחנו לא מסתכלים על זה שבמחזור הקרוב התחתית משחקת ראש בראש ומישהו שם בודאות יאבד נקודות. אנחנו תלויים רק בעצמנו ונבוא במטרה לנצח ולאסוף עוד שלוש נקודות. זו הישורת האחרונה של הליגה הסדירה ואין יותר זמן לתקן טעויות, חייבים לתת הכל בכל משחק במטרה לנצח ואני מקווה שהקהל שלנו יגיע מחר כדי לתמוך ולעזור לנו להשיג את המטרה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
חן עזרא שחקן מכבי חיפה מול וובה בראון שחקן הפועל רמת גן. אדריאן הרבשטיין
ממשיך לקבל קרדיט. וובה בראון/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן:

מ.ס. אשדוד: דימיטאר מקרייב

באשדוד מצפים שבוע אחרי שבוע שמקרייב יתעורר ויחזור לכבוש, אך החלוץ הבולגרי מאכזב שוב ושוב. מחר צפוי מקרייב לפתוח לצידו של סטפן שצ'פוביץ' שנמצא בכושר טוב ובצוות המקצועי מאמינים שהשילוב בין השניים יניב פירות בהתקפה המקרטעת של אשדוד.

הפועל רמת גן: מיראן בורגיץ'

חלוץ הרכש שקיבל הארכת חוזה עד לסיום העונה, יצטרך להוכיח כעת שמקומו בסגל מוצדק. רמת גן סובלת בדרך כלל מבעיה בחוד, למרות השלישייה לרשת באר שבע בשבוע שעבר. בורגיץ' יצטרך לתת את תרומתו בכיבוש שערים, כדי שרמת גן תצליח לצאת עם לפחות נקודה ואולי אפילו שלוש, מהאצטדיון הביתי מאוד באשדוד.

הרכבים משוערים:

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, חאתם עבד אלחמיד, יאיא פטי, ישראל ראש, רחמים צ'קול, ניר ביטון, מיקי סירושטן, דוד רביבו, אמיר בן שמעון (מוראד אבו ענזה), דימיטאר מקרייב, סטפן שצ'פוביץ'.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, עוז יפרח, זאב חיימוביץ', ארתור אטצזיאנוב, עומר בוקסנבוים, וובה בראון, ישראל זגורי, מיכאל זנדברג, דויד מנגה, מיראן בורגיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully