וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - רמה"ש: אניימה יפתח בשער, בכורה לפידלף

השוער הניגרי יחזור לראשונה להרכב מאז אליפות אפריקה, הבלם יפתח (ש', 18:45, ספורט 2). טבק: "פערי הכוחות ברורים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* זה יהיה בסך הכל המפגש הרביעי בין מכבי תל אביב לעירוני רמת השרון בליגת העל. דווקא רמת השרון מובילה בניצחונות, 1:2

* במשחק היחיד בו מכבי תל אביב אירחה את רמת השרון, בעונה שעברה, החבר'ה ממורשה ניצחו משער של תומר סוויסה.

* ארז פפיר, שישפוט במשחק מחר, שפט גם במשחק ההוא. זה היה משחק הליגה היחיד בו פפיר שפט את מכבי.

* רמת השרון אגב, מושלמת עם פפיר: שלוש משלוש.

* ידוע שמכבי תל אביב קבוצה ביתית העונה, אבל בארבעת המשחקים האחרונים מדובר בטירוף מוחלט. מאזן השערים של הצהובים במשחקים האלה עומד על 2:19 וכולל ארבעה ניצחונות כמובן.

* הכובש המוביל של מכבי תל אביב מול רמת השרון הוא דווקא מהראן ראדי, עם שני שערים.

* למעלה משנה חלפה מאז מכבי תל אביב לא סיימה בתיקו בבית, מאז ה-1:1 עם קרית שמונה בעונה שעברה. מאז, ב-17 משחקי בית, יש לה 15 ניצחונות ושני הפסדים. מאזן השערים: 12:49.

* בששת משחקי החוץ האחרונים של רמת השרון, הקבוצה הראשונה שכבשה היא גם זו שניצחה ותמיד עשתה זאת מבלי לספוג. פעמיים זו הייתה רמת השרון, ארבע פעמים היריבה.

נתונים: אתר דריבליסט

מהראן ראדי, מכבי תל אביב. קובי אליהו
מכבי תל אביב היא קבוצת בית נהדרת העונה. ראדי/קובי אליהו

מפתחות והכנות:

מכבי תל אביב:

חמישה ימים אחרי המשחק הניצחון המטורף 2:3 נגד בני יהודה בבלומפילד, תארח מכבי תל אביב את הפועל רמת השרון ותנסה להגדיל את הפער בצמרת ל-11 נקודות ממכבי חיפה, לפחות באופן זמני, עד שהחיפאים ישחקו נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון.

המאמן אוסקר גרסיה ועוזרו רובן מרטינס הזכירו לשחקנים שוב ושוב את המשחק נגד רמת השרון מהסיבוב הראשון, אז נחלצה מכבי מפיגור של 3:1 בתחילת המחצית השנייה, בדרך לניצחון גדול של 3:4 אחרי בליץ בחצי השעה האחרונה של המשחק.

מי שצפוי לשוב להרכב הוא השוער וינסנט אניימה, שלא נכלל כלל בסגל במשחק נגד בני יהודה, כאשר ברק לוי פתח אז במקומו. אניימה, שחזר זה לא מכבר מהיעדרות ארוכה בעקבות אליפות אפריקה, צפוי לשוב להרכב, כאשר לוי שקיבל מחמאות רבות בחודשיים האחרונים, ישמש כשוער המשנה. תומר חנצ'ינסקי לא יהיה בסגל.

המאמן גרסיה יחסר את הבלם קרלוס גרסיה שצבר חמישה כרטיסים צהובים ומי שצפוי לפתוח במקומו במרכז ההגנה, הוא בלם הרכש היהודי-ארגנטינאי איגנסיו פידלף, שצפוי לערוך הופעת בכורה במדי הצהובים, לראשונה מאז הגיע ארצה במהלך חודש ינואר. אופציה נוספת היא ששרן ייני יוסט למרכז ההגנה ואז יפתח עומר ורד בעמדת המגן הימני. בשאר ההרכב לא צפויים שינויים, כאשר מהראן ראדי, גל אלברמן וערן זהבי יפתחו במרכז הקישור ודור מיכה ישחק יחד עם ראדה פריצה שנמצא בכושר נפלא ואלירן עטר, בחלק הקדמי.

עירוני רמת השרון:

רמת השרון מגיעה למשחק ללא הרבה ציפיות. המאמן בני טבק אמר כי "כל תוצאה מעבר להפסד תהיה בונוס. פערי הכוחות ברורים, מכבי תל אביב בכושר שיא מבחינתה ומייצרת הרבה שערים, במיוחד בבית, כך שנצטרך להתעלות ולתפוס את מכבי ביום לא טוב כדי להוציא משהו. אנחנו לא מוותרים מראש, כמה שזה מצחיק להגיד את זה אנחנו באים לנצח".

לטבק ישנה בעיה קשה בחוליית ההגנה לקראת המשחק. שני הבלמים הקבועים, סביטי ליפנייה ויניב לביא, ייעדרו עקב כרטיסים צהובים ומי שיחליפו אותם הם עשהאל בן שבת ומאיר גבאי שהגיע בינואר מנצרת עילית. בחלק הקדמי ישנה התלבטות אצל טבק אם לפתוח עם אור אוסטוינד ולעבות הקישור במקומו של אודו פורצ'ן או לשמור על הפאזל הקבוע בחלק הקדמי.

רמת השרון העבירו היום לכלי התקשורת מסר כי מספר קבוצות משקיעים מאירופה מעוניינות בקבוצה ואחת מהן עשויה להגיע לארץ בחודש הבא בכדי ללמוד מקרוב את הקבוצה והמועדון. לא ברור פשר היציאה לתקשורת עם הדברים ונראה כי יש כאן רצון לייצר התעניינות של גורמים עסקיים סביב הקבוצה שכרגע לא ברור כיצד תוכל להעמיד סגל ראוי בעונה הבאה, לאור העובדה כי ראש העיר יצחק רוכברגר מתכוון להוריד משמעותית את ההקצבה העירונית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן עירוני רמת השרון בני טבק. קובי אליהו
מנמיך ציפיות. טבק/קובי אליהו

יעמדו למבחן:

מכבי תל אביב: וינסנט אניימה

עד כה, העונה של אניימה במכבי היא די בינונית ולא זכור אף משחק בו התעלה לרמה יוצאת דופן. אניימה היה חלש מאוד במשחק נגד רמת השרון בסיבוב הקודם ושניים מתוך שלושת השערים שספגה הקבוצה, היו באשמתו הישירה. כעת יחזור הניגרי לשער הצהובים, לאחר שזכה עם נבחרת ניגריה באליפות אפריקה ומעתה והלאה יש לו רק מטרה אחת, להביא את צלחת האליפות לקרית שלום.

עירוני רמת השרון: עשהאל בן שבת

שני הבלמים הקבועים יחסרו ועיקר העומס ייפול על השוער רועי לייבוביץ' והבלם-קשר שירד לספסל בשבועות האחרונים. רמת השרון צפויה להיות תחת מכבש של מכבי תל אביב ולבן שבת צפויה עבודה מרובה, בעיקר באיזור הרחבה.

שוער מכבי תל אביב וינסנט אניימה. ברני ארדוב
חוזר להרכב. אניימה/ברני ארדוב

הרכבים משוערים:

מכבי תל אביב: וינסנט אניימה, שרן ייני (עומר ורד), איתן טיבי, איגנסיו פידלף (שרן ייני), יואב זיו, גל אלברמן, מהראן ראדי, ערן זהבי, דור מיכה, ראדה פריצה, אלירן עטר

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', קובי מוסא, עשהאל בן שבת, מאיר גבאי, עמיר נוסבאום: תום מנשרוב, מרקו אנג'לקוביץ, משה אבוטבול, אפרים טאקה, אדריאן פרננדס, אודו פורצ'ן (אור אוסטווינד)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully