וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר: "לא רואים מועמד שמסוגל להתמודד מול לוזון"

22.2.2013 / 12:12

גורמים במרכז הפועל מגיבים על הידיעה לפיה יו"ר ההתאחדות ירוץ לקדנציה שלישית אם ייבחר לוועד הפועל של אופ"א

"ניסינו לחשוב על מספר מועמדים שמסוגלים לרוץ בבחירות הקרובות נגד אבי לוזון. חלקם מסיעת הפועל, וחלקם היו מזוהים בעבר עם סיעת מכבי. כרגע, אנחנו לא רואים מועמד שמסוגל להתמודד מולו".

כך אמר הבוקר (שישי) גורם בכיר במרכז הפועל, שטוען כי לאחרונה הולך ומתמוסס הרעיון להריץ מועמד שידיח את יו"ר ההתאחדות לכדורגל מתפקידו. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, בניגוד להצהרותיו בחודשים האחרונים לוזון מתכוון לרוץ לבחירות הקרובות שייערכו בחודש מאי בלונדון לוועד הפועל של אופ"א, שמכונה "ממשלת הכדורגל האירופי" ואחראי על קבלת ההחלטות החשובות במפעלים השונים, ואם ייבחר לתפקיד הוא יתמודד לקדנציה נוספת גם בהתאחדות לכדורגל וייתכן שאף יהיה המועמד היחיד לתפקיד. יש לציין כי לוזון לא מקבל שכר מההתאחדות לכדורגל, אך עלות השכר שלו באופ"א מגיעה לעשרות אלפי יורו בשנה.

במרכז הפועל הסבירו כי: "כל המועמדים הבכירים שפנינו אליהם סירבו להתמודד בטענה שהם לא רוצים 'להתלכלך' בפוליטיקה של הכדורגל בישראל, או שהם לא חושבים שיוכלו להדיח את לוזון". כזכור, בחודשים האחרונים הבהירו לוזון כי אין בכוונתו להתמודד לתפקיד יו"ר ההתאחדות, אך נראה כי ההחלטה לרוץ לבחירות באופ"א שינתה את החלטתו. כזכור, אחת ההחלטות החשובות שהתקבלו בוועד הפועל בחודשים האחרונים היא אירוח משחקי היורו בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully