וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופוביץ': "טוני פארקר התבגר, עכשיו הוא שחקן שלם"

מאמן הספרס החמיא לרכז שלהט מול הקליפרס. לברון: "אנחנו קולעים הכי טוב בליגה". אחיו של דרק רוז תקף את הבולס

הליגה הטובה בעולם סיפקה לנו הבוקר (שישי) שני משחקים חד צדדיים, כשסן אנטוניו הגיעה ללוס אנג'לס ודרסה את הקליפרס 90:116, ומיאמי טיילה עם 67:86 בשיקגו. הספרס להטו בדרך לניצחון חמישי רצוף, שהיה גם ניצחון החוץ החמישי ברציפות שלהם שהעלה אותם למאזן החוץ הטוב בליגה - 10:22.

"אנחנו לא עד כדי כך טובים, והם לא עד כדי כך גרועים", הרגיע גרג פופוביץ' בסיום. "אני חושב שפשוט הייתה להם מנוחה ארוכה מדי אחרי פגרת האולסטאר". לאחר מכן התפנה פופ להחמיא לטוני פארקר, שכיכב עם 31 נקודות, 7 אסיסטים ו-0 איבודים ב-28 דקות: "הוא באמת התבגר כשחקן. הוא היה רגיל להיות רכז סקורר, ועכשיו פשוט פתח עולם חדש לגמרי. הוא שחקן שלם".

טוני פארקר שחקן סן אנטוניו ספרס. AP
הכי עקבי בקבוצה. פארקר/AP

גם טים דאנקן החמיא לרכז הצרפתי ואמר: "טוני הוא חלק עצום מהעובדה שאנחנו משחקים כל כך טוב. הוא זה שמציג את היכולת הכי עקבית בקבוצה". פארקר עצמו נתן קרדיט למאמנו ואמר: "הוא תמיד סומך עליי ונותן לי להתפתח כרכז ולהחליט על מהלכים. בעבר הייתי מסתכל עליו בצפייה לקבל הוראות, עכשיו אני כבר לא עושה את זה".

בצד המפסיד היה כריס פול, שספג נוקאאוט מוחץ בקרב הרכזים ואמר: "הם פשוט הביסו אותנו לגמרי. למזלנו זה לא היה המשחק האחרון שלנו העונה". מאמנו ויני דל נגרו, ששיחק בעבר בספרס, הסתפק בתגובה קצרה: "זו הייתה בעיטה בתחת מהרגע הראשון".

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט עם דווין וויד. AP
"אנחנו מציגים יכולת די טובה כרגע". לברון/AP

גם מיאמי הרשימה מול קבוצת צמרת וההצגה בשיקגו האריכה את רצף הניצחונות הנוכחי שלה לתשעה - שיא עונתי לאלופה. "אנחנו מציגים יכולת די טובה כרגע", אמר לברון ג'יימס, שסיים עם 26 נקודות ו-12 ריבאונדים. "אנחנו שומרים, אנחנו מייצרים איבודים ומנצלים את זה בהתקפה, ואנחנו הקבוצה שקולעת הכי טוב בליגה. אם לא נאבד כדורים ונגיע יותר לטבעת יהיה לנו תמיד סיכוי טוב לנצח".

בבולס הרוחות סערו עוד לפני התבוסה, בה איבדו 27 כדורים - הכי הרבה מאז שאיבדו 29 בדצמבר 2004 - אחרי שרג'י רוז, אחיו ומנהלו של דרק רוז, ביקר פומבית את ההנהלה שלא חיזקה את הקבוצה לפני תום מועד ההעברות, והצהיר שהדבר ישפיע על תזמון חזרתו של הרכז: "מתסכל לראות את אח שלי נותן את הלב והנשמה לקבוצה, ושהם לא שמים שום דבר סביבו".

רוז עצמו ביקש להרגיע את הרוחות, התנער מדבריו של אחיו ואמר: "תמיד הרגשתי שהמטרות של המועדון היו זהות לשלי, כלומר להביא לעיר הזאת אליפות". גם טום תיבודו לא נשמע מוטרד מהדברים ואמר: "כולנו רוצים את אותם דברים. אנחנו רוצים שדרק יהיה בריא, וכמובן שאנחנו רוצים להשיג אליפות".

דרק רוז שחקן שיקגו בולס. רויטרס
ממזער נזקים. רוז/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully