וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-בני יהודה: מאוולי נפצע ובספק למשחק

חלוץ האלופה סובב את הקרסול באימון. דהן ישוב להרכב האורחת, שרוצה להתאושש מההפסד למכבי ת"א (ש', 18:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* קרית שמונה ובני יהודה נפגשו 13 פעמים בליגת העל. האלופה ניצחה שש פעמים, הזהובים ניצחו ארבעה מפגשים ואילו שלושה הסתיימו בתיקו.

* שבעה משחקים נערכו במגרש הצפוני במדינה. כל אחת מהקבוצות ניצחה שלוש פעמים, ומשחק אחד נגמר בתיקו.

* בדיוק לפני שנה – 52 שבועות – קרית שמונה אירחה את בני יהודה וניצחה 0:1 מאותו שער ענק של דויד סולארי בדקה ה-94.

* דרור קשטן אימן חמש פעמים נגד קרית שמונה. הוא ניצח פעמיים, הפסיד פעמיים נוספות וסיים משחק אחד בתיקו. הפסד החוץ היחיד שלו בקרית שמונה היה עם הפועל תל אביב בעונה שעברה, במשחק הצמרת במחזור ה-14.

* פדרו גלבאן, שחם על מלכות השערים של השחקנים הזרים בכל הזמנים, הוא הכובש המוביל של בני יהודה מול קרית שמונה, עם שלושה שערים. צמד של גלבאן יעלה אותו למקום השני בדירוג הזה מבין שחקני ליגת העל כולה, שלושער יצמיד אותו למקום הראשון, שם נמצא אלירן עטר.

* ב-16 השנים האחרונות, בני יהודה ניצחה רק שניים מ-22 משחקי חוץ בהם שפט אסף קינן. היא סיימה שבעה נוספים בתיקו והפסידה 13.

נתונים: אתר דריבליסט

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים עם דויד סולארי. אדריאן הרבשטיין
שער של אליפות, בדיוק לפני שנה. סולארי והחברים חוגגים/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות:

עירוני קרית שמונה:

האלופה עלולה לשחק מחר ללא אוסיי מאוולי, שסובב את הקרסול באימון ונמצא בספק למפגש. החלוץ, שהגיע בחלון ההעברות האחרון, נפצע ממש בסמוך לסיום האימון ובקרית שמונה יבדקו את חומרת הפציעה. מלבד הפציעה של מאוולי, המאמן ברק בכר מתכוון לערוך שינוי בודד מההרכב שפתח בשבוע שעבר כאשר דן איינבינדר, שהיה חולה, צפוי לחזור להרכב. בכר ביקש משחקניו לא לאפשר לפדרו גלבאן להגיע עם הפנים לשער ולהיזהר מהבעיטות החופשיות שלו. "שחקו בסבלנות, כי בני יהודה אוהבת לצופף", אמר המאמן, "אם נשחק בסובלנות, יהיה טוב".

בני יהודה:

הזהובים עסקו כל השבוע בסיום הדרמטי וההפסד הכואב למכבי תל אביב ביום שני. אנשי הקבוצה שיחזרו שוב ושוב את תשע הדקות האחרונות, בהן ספגה הקבוצה שני שערים וירדה מנוצחת 3:2 בסיום אחד המשחקים הכי מטורפים שנראו בליגת העל בשנים האחרונות. המאמן דרור קשטן יצטרך להרים את שחקניו, שהיו שפופים בחלק מהאימונים, לקראת הקרב הישיר על מקום בפלייאוף העליון. מיד בתום אימון הבוקר היום (שישי) תצא הקבוצה לבית מלון בצפון, בו תשהה עד המשחק.

קשטן צפוי לבצע שני שינויים בהרכב לעומת ה-11 שפתחו מול מכבי. יגיל ביטון ורפי דהן, שלא נכללו בסגל בשל היותם מושאלים מהצהובים, יחזרו להרכב על חשבונם של אביב חדד וסתו פיניש. עוז ראלי ימשיך בעמדת המגן השמאלי, ננאד מרינקוביץ' ואמיר עגייב בקישור ופדרו גלבאן יפתח לצידו של אדם הרפקה בחוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דרגאן צ'ראן שחקן מכבי נתניה מול רפי דהן שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
יעזור לבני יהודה לשכוח מהצרות? דהן/ברני ארדוב

יעמדו למבחן:

עירוני קרית שמונה: סינטאיהו סלליך

השחקן שהראה העונה בכמה משחקים למה במכבי חיפה בונים עליו כאחד משחקני העתיד של המועדון הירוק, ממנו הוא מושאל, יצטרך להפיק רגעי קסם כדי להוביל את הקריה לניצחון חשוב בדרך לפלייאוף העליון.

בני יהודה: פדרו גלבאן

במשחק נגד מכבי תל אביב, גלבאן כמעט ולא נראה על המגרש ובסופו של דבר זה גם השפיע על התוצאה. כמו בכל משחק חשוב, הקשר הארגנטינאי הוא תמיד הברומטר של בני יהודה ואם הוא במצב רוח טוב, כמו לפני שבועיים בנתניה, הקבוצה של קשטן רוקדת על המגרש. לגלבאן יהיה מאצ' אפ מעניין במרכז המגרש מול דרקו טאסבסקי ומי מביניהם שישתלט על המשחק, יעזור ככל הנראה לקבוצתו לנצח.

הרכבים משוערים:

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, שיר צדק, דושאן מאטוביץ', אדריאן רוצ'ט, בריאן חרסיסיץ', סינטיאהו סלליך, דרקו טאסבסקי, דן איינבינדר (אוסיי מאוולי), אחמד עאבד.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, יגיל ביטון, עוז ראלי, רפי דהן, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, ננאד מרינקוביץ', אמיר עגייב, פדרו גלבאן, אדם הרפקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully